Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-08-21 22:42:46 följande:
    Japp, snart kommer vårnyheterna Sen är vi flera år framåt i tiden 
    *hick* Kan jag inte få hinna med vinteroverallen först oh ni rara
  • mortillsju

Jo, jag har tänkt, hur trist än desigen är att köpa var sin Reimaoverall till de små att ha på dagis (sen får nog lillan en mini a tureoverall med men det talar vi tyst om ) I alla fall. Jag vill gärna ha en enfärgad då jag inte gillar avskärningar. Men vilken färg ska man välja? Jag drar gärna mot marint, men är det trist till en tjej? Vad tycker ni? Så här ser hon ut i sin skaloverall som vi använder nu:

http://www.familjeliv.se/hem/mortillsju/gallery/phpbcbdnq.jpg

Och om man ska ha marint , kan jag pimpa den med...vad?

• mortillsju
    belladona skrev 2008-08-21 22:47:13 följande:
    skynda skynda jag köpte min i går  skämt åt sidor tycker det är skönt att ligga steget före när första snön kommer har man sen länge köpt allt man behöver
    Jag med! det är därför jag tjatar så illa här. Vill att allt ska hänga i hallen NU! Så jag kan tänka på annat ....som Molo-tröjor t ex.
  • mortillsju
    belladona skrev 2008-08-21 22:49:14 följande:
    tycker reima s är jätte fina    Vad söt hon var passar verkligen i den färgen
    Jag tycker absolut hon passar bäst i marint, blåtonade rosa färger, allt som går åt kallt blått..... Jag har nån bild där hon har en ljus rosa men tyvärr ser man inte hennes ansikte där....
  • mortillsju
    belladona skrev 2008-08-21 22:49:14 följande:
    tycker reima s är jätte fina    Vad söt hon var passar verkligen i den färgen
    Har du köpt ballongmodell till din lilla?
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-08-21 22:50:44 följande:
    Pimpa med råååååsa såklart!
    Rååååsa mössa och så? De har en rätt rar fleecemössa på reima. I råååsa
  • mortillsju
    Angelinah skrev 2008-08-21 22:50:58 följande:
    Å va söt!!   Hon passar jättebra i marint iom att hon e så ljus, underbara lockar som sticker fram under mössan!! Sen är marint fint med ljust rosa till tycker jag, så absolut marin om du gillar det sen nåt kul rosa till kanske
    Bra, lite rosa. sen har jag ju en liladröm med men det funkar nog till med inbillar jag mig.....
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-08-21 22:52:44 följande:
    har inte molo en rosa/blå mössa i år? söööötnosen
    Rosa blå eller grå?? Jag har tittat på den och tyckte den var fiiin! Kanske går den åt blått, måste kolla det!
    loveliva skrev 2008-08-21 22:52:45 följande:
    Jag tycker hon är jätte fin i marint!!!!!!!!!!! Det är fint med blått till tjejer & rosa till killar!
    Jo jag är ju sån med Hon är jämt blå. jag letar alltid tjejmodeller i blått *svårt* Men hon passar rätt bra i rosa med det är bara jag som är så tramsig och inte sätter på småflickor rosa *bättrar mig genast*
  • mortillsju
    lillronya skrev 2008-08-21 22:53:18 följande:
    Ja precis!!Anjelin hade ju svart overall i fjor. Med rosa mössa och vantar. Fiint!!
    Så gulligt på din tjej. Hon är ju så otroligt söt. Underbar krock med det svarta på henne!
  • mortillsju

"Ja, men kör lite marin/lila/rosa mix   *ursnyggt*"

Kör lite Mololila till då (lös lurv!!)!! Och lite kul vantar såklart, råååsa vinterkängor och några olika vantar.

Måste fråga.....den där lite åksblå fleecen med rosa vantar från Molo *gillar* är den blå? grå? lila? Vad tror ni??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10