• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-17 14:56:08 följande:
    Lämna tillbaka! Blää vad äckligt, vilken tur att du delade den... *kräker*Tips på vad man kan matcha autorepair t-shirten sökes! Om det nu finns ngt annat än jeans... Vad ska ni ha på era små grabbar på Midsommar?
    Ok Tjolla nu tycker jag du diskriminerar, varför bara fråga om pojkars kläder
  • jompa
    jojoa75 skrev 2008-06-17 16:42:28 följande:
    Tack! Är barnsligt glad!
    För vad????? Berätta
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-17 16:48:33 följande:
    Ja visst är det svårt med grabbarna kläder... Jag är lite inne på autorepair tröjan, men isf skulle man haft ett par vita byxor/shorts till, men hur praktiskt är det Jeans känns trist på midsommarafton. Ja Mala linnet är ju riktigt fint, men tyvärr trot jag inte det blir så varmt... *hmmm*
    Tjejtriss skrev 2008-06-17 16:48:34 följande:
    Hihi, förstår det och klart du ska vara det - och stolt!
    Nämen nu får ni berätta, spricker av nyfikenhet
  • jompa

Puh middagen avklarad. Börjar bli ganska så trött nu på att torka ungar, golv och väggar efter varje måltid, längtar tills det får ett bordsskick

Jojoa, säg nu då

• jompa
    J essica skrev 2008-06-17 17:42:55 följande:
    Hej tjejer!! Hade bestämt att det var färdigshoppat nu men när jag såg att det var 50% i min affär på en småfolktröja jag ville ha rök ju köpstoppet rätt snabbt Jojoa: Nu är jag oxå nyfiken
    Hihihihi brukar vara så. Vilken var det?

Tråkig nyhet för dig, fick hem MAT jackan idag och den passar jättebra på sonen så den får stanna.
  • jompa
    jojoa75 skrev 2008-06-17 17:49:23 följande:
    Vann tredje pris, 200 kr, i Elva Små Trolls fototävling!
    GRATTIS
  • jompa

Barnen lagda så nu är det fl tid till mamman

Vad händer här?

• jompa

Infinite Joy: Gud så söta dina barn är.

Fick hem Mini Rodini i dag och huja vad stora de var, kommer passa tjejen i vinter kanske

• jompa
    loveliva skrev 2008-06-17 20:04:52 följande:
    leggings, men de får väl ligga i byrålådan ett bra tag, då Hilda bara är 62 cm lång.
    Fast de är inte lika stora som dessa tycker jag, sen har de väl en bra mudd nertill att vika upp.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-17 20:25:54 följande:
    Det är nog lite olika vilket plagg du ska ha. Köpte ex veloursuit och den är stor. Sen tror jag att frottéplaggen är lite mindre...
    Japp Terry kläderna, super härliga men stora stora för lilla M.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10