Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nej nu är det sängen som gäller tror jag... gubben tycker det också visst

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-06-18 10:45:29 följande:
    Jag fick det här mailet från en av auktionerna på T jag har ute . Men jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det här mailet.... Ngn som vill ge sin åsikt om det, eller som fått liknande???"Am (Namn) From United State. I came across your item you place for sale. I will like to order this item for my Client in Nigeria.and i will be making the payment via PayPal. I will offer you £400.00 GBP Including the shipment VIA Post Office 3-5 Days Delivery to my Client in Nigeria. Kindly send me your full :Name :PayPal ID :Item Name :I will be waiting for you to E-mail me to my personal box on Gmail (mailAdress) or add me to Hotmail Messenger (Mailadress) Mail me back.
    Det där förekommer lite överallt.  Det ska väl polisanmälas... Kontakta Tradera också!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Här va det riktigt lugnt

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Line80 skrev 2008-06-18 11:36:52 följande:
    vart hittar man den rean?
    under rea-fliken
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-18 11:38:51 följande:
    Ja jättelugnt, nästan ingen att prata med ju. Har en dotter som sover och en son på dagis, tvärtyst är det just nu.
    Thea sover o gubben med (tröttisar i vår säng) Så här e tyst o lugnt också...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Line80 skrev 2008-06-18 11:41:11 följande:
    men det fanns bara en sida me inte mkt alls ju
    det stod väl bara att rean börjat... inte att den va bra Håller med det va inte mycket att ha...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-18 11:43:20 följande:
    Men det där låg där redan igår så undra om det ligger under varje kategori i stället.
    kollade igen... lite mer va det då... men inget man hurrar för
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-06-18 11:45:44 följande:
    angående spojls rea... grejerna är nedsatta.. kolla på varje märkekommer aldrig mer handla hos 1klass. de har en exp avg på 69kr nu
    vaaa??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-06-18 11:47:45 följande:
    eller hur! sjukt, ingen som kommer handla kläder där mer nu ju!
    nej inte jag iaf! 69:- är rena rånet!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-18 11:48:56 följande:
    Men varför har det gjort så, urdumt ju.
    det va ju inte den lilla frakten heller! Jag har full förståelse för att marginalerna inte täcker fraktfritt men de kan väl gå på postens frakt iaf. *bojkott tyvärr*
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10