• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tänk om min brevlåda är alldeles full med småfolkisar nu
    En liten t-shirt MÅSTE det va iaf, de andra kommer nog inte förrän imorgon

• jacao

post i lådan idag

Orange småfolkbody med äpplen från T, småfolk t-shirt med söta sköldisar från Linas fönster och en katvig mössa från T (som jag helt glömt bort att jag köpt). Fina grejjer alltihopa *glad*

• jacao
    Nika skrev 2008-06-10 13:51:14 följande:
    har niset småfolk vuxenkläder ngn annastans än ajabaja och luckylittleme?PÅ den senare har de klänningen jag vill ha men den är 70kr dyrare än på ajabaja...blev lite snål
    funkybaby har lite också
  • jacao
    jompa skrev 2008-06-10 14:21:11 följande:
    Butte: Var har du hittat den fina Småfolks klänningen som är orange/rosa?
    Såg en sån på eleraff nyss, om det är den med katter du menar. Ser sååå fin ut men fanns bara 74/80 och vet inte om det räcker till min tjej.
  • jacao
    NovJenny skrev 2008-06-10 14:30:53 följande:
    Behöver lite smakråd.. Har en reklamation från poppilopp som jag måste välja en ny sak att få hem. Ska vara till Noah strl 92-98 typ.Vad hade ni tagit? Hittar liksom inget speciellt som känns JA. Han behöver shorts men de hade ju knappt några...
    en småfolk t-shirt tycker jag ! Vilken som, alla är fina
  • jacao

Söta söta skatten i BT Vilken strl tog du på tröjan?
    Har bestämt att Greta måste ha en sån nu!

• jacao
    Nika skrev 2008-06-10 14:53:06 följande:
    ha, ha...detta börjar urarta till en "småfolks tråd"
    Deras sommarkollektion måste ju vara den bästa hitills, heeelt UNDERBAR
  • jacao
    Nika skrev 2008-06-10 14:59:04 följande:
    önskemål till småfolks drömserie från mig: en traktor tröja /klänning till vuxna hade jag inte kunnat motstå
    Jag är så avundsjuk på dig som har aptröjan Vill också ha en, men får lov att banta först
  • jacao
    jompa skrev 2008-06-10 15:12:16 följande:
    Så länge alla kan vara hemma med sina små. Här kan jag inte det då får vi flytta Men det kanske skulle vara värt det.
    båda mina killar har börjat när dom var 13 månader, lilltjejen ska börja i augusti när hon är ca 18 mån, så med henne har jag kunnat vara hemma lite längre (tack vare ett extra jobb jag haft sen november.
  • jacao
    Nika skrev 2008-06-10 15:14:11 följande:
    ha, ha...har precis bantat bort 10kg (kanske inte precis för det tog 4 månader) och nu kan jag äntligen ha småfolks storlek 44.....så köp tröjan så har du ett mål!
    ja men grattis till viktminskningen, då måste det kännas extra kul att få strosa runt i den där aptröjan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10