Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Nu är det lite tvärtom...somnade vid 23 o vaknade vid 7...sov inte så mycket på dagen igår heller. Men tog det rätt lugnt, inget intensivt lekande. Hon satt mest o målade o tittade på teletubbies. Det är när hon leker intensivt som hon blir helt slutkörd direkt.
    Tror det var den nya medicinen som fick henne o sova sig igenom de första dagarna. Nu går det t.o.m bra o andas i masken Gav henne precis o då satt vi o sjöng samtidigt så gick allt  jättelätt
    Tack för omtanken. Hur är allt med dina tjejer?

Tjejtriss skrev 2008-06-14 07:39:36 följande:
    Godmorgon! Hur går det med Maia? Har tänkt på er..
  • Zvartaliljan

ser att ni diskuterar designonline så jag hakar på lite fast det är OT. Har ett presentkort där på 400kr men vet inte vad jag ska handla

• Zvartaliljan

nej inget som behövs direkt...funderar på de där "djurbesticken" till Maia.
    Flyttar i slutet av Juli förmodligen. Har inte tecknat något kontrakt än och inte sålt lägenheten än så allt är ju inte klart

Duntoffla skrev 2008-06-14 10:30:58 följande:
    Ja, det har blivit rätt OT idag Trevligt med presentkort! Är det något du behöver?När flyttar du förresten?
  • Zvartaliljan

hmm...bara 3 av mina plagg från provkollektionen var provade...men är plagget provat o tvättat så säljer ju ingen (hoppas jag) dom som nya.

och nu kan jag inte låta bli o undra...om du köper en tröja på H&M som förmodligen varit provad tidigare, så räknar du väl den som ny, eller???

LA Woman skrev 2008-06-14 20:07:35 följande:
    Måste hoppa in och tycka att det är lite fult av säljarna att ta fullpris för provkollektionen då den är provad och inte ny längre....
  • Zvartaliljan

Är det slutsålda plagg så är det många som säljer till fullpris. Jag har ju slutat och mejlade först ut en rabatterad lista till alla kunder och det som blev kvar hamnade på T så får folk betala vad de tycker det är värt. Har fått otroligt lite för vissa plagg och fullpris för andra...i slutändan blir det nog i genomsnitt halva priset för alla...så tänker nog många säljare. Man måste sälja ett par plagg till fullpris för att väga upp för de där plaggen man knappt får en 50-lapp för...

LA Woman skrev 2008-06-14 20:21:09 följande:
    Du har en poäng där Fast jag har aldrig stött på en säljare som sålt sina provplagg för fullpris...
  • Zvartaliljan

jag tycker de har jättebra passform

Lina med Liten skrev 2008-06-14 21:42:47 följande:
    håller med! Sådär passform...
  • Zvartaliljan

Godmorgon!
    Nu är vi hemma ett par dagar från sommarstugan. Här är det rått o kallt. Blixtrade o dundrade tidigt i morse så Maia vaknade vid halv 6 o gallskrek Märker också att hennes astma blir mycket värre av detta vädret...bäst mår hon absolut på Öland! Luften där är helt underbar.

Själv har jag fått lustiga utslag över hela magen och brösten...kan bara inte förstå vad det är och har inte lust att åka till läkaren fast jag mår förbannat illa också och har ont i magen...min mamma trodde att det kunde vara jordgubbarna...att jag blivit allergisk. Men det kan man väl inte bara bli så där plötsligt liksom? har ju alltid tålt jordgubbar förut ju...

Jaja ska sluta vara Ot nu...nu ska jag klä på Maia något fint för dagen

• Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2008-06-16 08:44:57 följande:
    Det kan inte vara soleksem då?
    Har inte solat...det är ju just de delarna som absolut inte varit utsatta för solen som är prickiga...ser ut som svinkoppor  men läste att de främst kommer på händer och handleder och där har jag inte ett enda utslag...bara magen och brösten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10