Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Gokväll- Har inte varit så aktiv här i veckan, är heeelt slut efter jobbet. Är inte van att jobba och vara utan mina barn hela dagarna Gråter.
    Det går bra att jobba men luften går liksom ur mig när jag kommer hem o känner mig som en punkterad barbapapa.

Fin shopping i BT iaf!

Angelinah- Vad har du köpt till ida då?? blårandig molo Förvånad, var det inte du som tog beslutet att ida skulle bli en rosa flickflicka Flört. Underbar kvälls utsikt ni har.

Ängeln- Gud så fint shampoodeln passar till dina nya småfolk t-shirts.

Själv har jag just shoppat mailingbags på köpnu på T alldeles nyss. Blev så less när jag skulle packa iväg mina auktioner så jag surfade ut på T direkt.

• gosmamman
    nikki2006 skrev 2008-07-31 19:08:56 följande:
    Men hur fick du mannen att stanna vid alla dessa affärer??? Några tips och knep hi hiKommer det lite bilder senare kanske?Vad kul att ni haft så skoj
    Precis vad jag funderade på, min sambo skulle bli galen Skrikandes
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-31 19:44:40 följande:
    Känner igen det där, och det känns så tråkigt när man väl kommer hem och är alldeles jätte trött. Ah, visst gör det O dessutom till nästan alla Småfolk t-shirt vi har.Blir nog coolt till hösten med Shampoodle setet och en t-shirt.
    Det kommer bli asläckert! Ska liam börja på dagis i höst eller ska han vara hemma längre?
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-31 19:55:02 följande:
    Nu börjar jag nästan längta tills man kan börja med höst kläderna, har ju en massa i garderoben som ligger och väntar Liam börjar dagis i mars/april nästa år. Skulle egentligen börjat i nov iår men så började kommunen med vårdbidrag, så vi ska vara hemma ett tag till
    Visst ska det bli härligt med alla fina höstkläder Skrattande

Skönt att vara hemma lite till, så skänt att få njuuuta av sina små kottar.
    jompa skrev 2008-07-31 19:54:24 följande:
    Usch säg inte så jag som har sån ångest över att börja jobba . Sist var man ju oxå trött, höggravid och en vild ettåring hemma oxå jobba hela dagen. Men då visste man ju att snart skulle man sluta igen. Men nu, nu ska jag ju aldrig mer gå hemma liksom.
    Jag är nog väääldigt ovan att vara i stora barngrupper bara, ovan att jobba och dessutom heltid direkt i denna hetta och som grädde på moset har vi en jätte tuff grupp med många speciella behov som kräver mycket både fysiskt och psykiskt av mig.

Hade det varit svalare ute och en lugnare grupp så hade det nog gått mycket bättre, och ännu bättre om jag hade fått ett vik på 75% men men nu är ju detta viket bara veckan ut så nästa v kanske blir lugn.
  • gosmamman
    annie dark skrev 2008-07-31 20:00:59 följande:
    Har hört att Kavig ska komma med en färgkombo rosa/orange. Antar att de har haft orange förut, passar den oranga nyansen till Lindex orange.Har köpt orange velour på Lindex men inget att ha till.
    Småfolk har massa fina kläder att matcha till orange byssor
  • gosmamman

*pust* det är sååå varm och klibbigt här efter åskvädret som nyss härjat här så jag måste nog ta lite glass.Räcka ut tungan

• gosmamman
    Nika skrev 2008-07-31 20:40:23 följande:
    Åh nu har jag fastnat för Nanoou..Shoppade hem en rosa splashklänning till E på rea och den var ju så fin!Och skön!Synd bara att jag inte kom på detta nu när alla storlekar är utplockade...
    Jag tycker myckat om splash kläderna men dottern säger att den tröjan är den enda hon inte gillar i sin garderob, fast den e ju grön så hon kanske skulle acceptera en annan färg.
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-07-31 20:31:55 följande:
    Den röd/oranga katvigen passar till.
    åååh vad fint det var, den skulle jag vilja ha i långärmat
  • gosmamman
    Nika skrev 2008-07-31 20:49:19 följande:
    Hos oss går rosa alltid hem hos dottern ...personligen så gillar jag de mörkgrå...
    det konstiga är att hon brukar gilla alla fäger, hon är ingen typisk rosa tjej (honn gillar det också men inte sådär rosa tokig som många tjejjer blir).
    Angelinah skrev 2008-07-31 20:54:38 följande:
    go kväll vi har kört en girly vår.. men nu blir det maxad unisex höst pojk molosarna e superfina i höst ju *måste ha*
    Låter som ett klokt beslut tycker jag Skrattande.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10