Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Gokväll! Nu har jag lagt in bild på esl velour snickisar i BT.

Loveliva- Vad fin nya orange/rosa katvigen var, dom tröjorna vill nog hit. Underbart söt Hilda var i molo gul/rosa suit, det är nog dom finaste ränderna dom gjort.

• gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-08-05 15:01:14 följande:
    Nån som har förslag på matchande överdel till Katvigs orange/blå leggings? Förutom turkosa Molo stars.Vill använda dom men hittar ingen tröja som passar.
    Kanske katvigs orange/vit randiga från gammal kollektion?
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-08-05 19:46:39 följande:
    Go kväll... Har det kommit nåt paket till din syster?   de har inte hamnat på villovägar va?  *orolig*Tycker dom esl bysserna ser såååå sköna ut... 
    Jamen självklart, har bara glömmt att säga det till dig då jag inte hämtat hem det ännu. Tackar så -ligast för hjälpen, du e fööööör snäll Kyss
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-08-05 19:52:02 följande:
    Mm, fast är inte den oranga lite mesigare i färgen?
    vet inte, har inte sett dem brevidvarandra. Nån härinne som har båda färgerna kanske?
    Duntoffla skrev 2008-08-05 19:52:31 följande:
    Hmm...undrar om den finns i din storlek Funderar också på Tradera. Hade tänkt vänta men man kanske ska ut med lite i alla fall? Är sugen på att shoppa lite nytt Loveliva- Den nya katvigen ser jättefin ut. Hilda är superfin som vanligt Kissekatt- Fin machande bebis i BT!Nilam- Söt tjej i coolt Moloprint!Gosmamman- vad synd att byxorna var så stora. Du som letat så... Ängeln- Fina Liam i Katvigränder. Han matchar ju den randiga krokodilen eller vad det är...Jen- Jättefina killar i Småfolk och Molo. Kul med oväntande matchningar! Ilon blev superfin i planeterna. Vad tyckte sambon?
    Mmm, jag snyftar lite inombords faktiskt. Men jag får leta vidare efter dom från me&i som jag vet passar henne perfa.
  • gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-08-05 19:56:06 följande:
     Ser det framför mig- Anna iklädd en randig Molosuit i storlek 38/40.
    haha, en regnbågsfärgad skulle se kul ut. Själv skulle jag kunna tänka mig en svart midiappel suit Flört

På tal om gamla midiappel, nån som har en lila, svart el brun midiappel som ligger o skräpar??? Plinga isf
  • gosmamman
    loveliva skrev 2008-08-05 19:58:33 följande:
    Tack snälla ni för alla fina ord om lilla Hilda Gulliga ni är!Jen80- Jätte fina dina barn är i bt!!! Och duuuuuuuu jag vill ha din docksulky, sååååå fin!!!!Ängeln- Söööta Liam i katvig Passar bra med svart till Gosmamman- Gulliga tösen i fina byssor Synd du är nöjd med dem, de är JÄTTE fina!
    Ja, dom e fina men jag hade förväntat mig ngt helt annat. De är så långa i benen och jag orkar inte vänta på att dom ska växa i kläder, bebben måste ha väldigt korta ben.
  • gosmamman
    gosmamman skrev 2008-08-05 20:02:05 följande:
    haha, en regnbågsfärgad skulle se kul ut. Själv skulle jag kunna tänka mig en svart midiappel suit På tal om gamla midiappel, nån som har en lila, svart el brun midiappel som ligger o skräpar??? Plinga isf
    TRÖJA
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10