-
finns i btbelladona skrev 2008-08-05 21:42:35 följande:det kommer ju en rosa /orange okså nån som sett den någonstans ?
-
Nu ska jag ta o hänga tvätten och sen sova tror jag. Känns att hösten är på intågande, mörkare kvällar, kallare ute, sambon jobbar och trötta mornar
Godnatt på er -
Hej alla, nu är jag hemma efter ett dygn i västerås hos goda vänner och massa god mat o glada barn (nåja, mesta dels iaf
).
Massa fint i BT, blir mer o mer sugen på molo stars med gröna o råsa stjärnor.
Ängeln- Såg ett fint tips till dig i BT, antar att du redan söker med ljus o lykta efter molo flygplan -
Mmm, så var det när jag ammade min fösta tös. SÅ extremt hungrig, jag var tvungen att smacka i mig några mackor vis 23-24 tiden innan vi skulle sova annars vaknade jag vi 04 med svinont i magen av hunger, men ändå rasade jag i vikt.Jen80 skrev 2008-08-07 20:22:27 följande:den kan nog funka. Har ingen hemma då jag inte är så förtjust i IdaT... Till Ava har jag de randiga byxorna tillsammans med den blommiga bodyn. Jättefint!jacao: Tack Farligt att amma. Vet ni vad jag har ätit nu bara ikväll sen barnen somnade kl. 19. en kopp te, 3 mackor, 4 bullar och säkert 10 såna små Jättenkex (eller vad de heter). Finns liksom inget stopp. Så här är det jämt på kvällarna. Bara äter och äter. Sen har jag ju turen att tappa en massa vikt när jag ammar, men ändå... känns inte så hälsosamt - men gott !
Med bebben så var jag nästan lika hungrig men tappade inte alls mkt i vikt. Passa på säger jag bara.
-
Nu verkar det vara bättre fart på tradera igen tyckte jag det såg ut som. Vad tycker ni?
-
Blir tokig på bebben, hon somnade i bilen hem fr v-ås och nu är hon ff uppe. Hon som alltid sover vid kl 19 och nu vrålar hon som en galning inne i sin säng, hon har suttit här o byggt duplo en lååång stund så vi trodde hon började bli trött nu
-
Duntoffla skrev 2008-08-07 21:55:57 följande:Go kväll!Vad gott! Varför hittar jag inget kul i vårt skafferi när jag är så himla sugen? Undrar om sambon orkar svänga förbi Donken eller någotVisst är det frustrerande när man blir sådär suuugen på ngt, tur (ibland otur) så har vi nääära till byn ifall suget blir fööör stort. Men här är det oftast sambon som inte kan hålla sig och sticker o handlar. Jag tycker det e så skönt hemma på kvällen så jag skippar det gärna. Men en riktig sommar kväll när det är varmt och ljust kl 21 så visst kan jag ta cykeln o rulla ner.Preggi skrev 2008-08-07 22:00:53 följande:Jag hittade inget hos oss heller men jag skickade iväg F till macken... Känner mig lite sugen på shopping men har ingen aning om vad jag vill köpa. P behöver ju byxor. Nån som har koll på var det finns NS på rea?
Äntligen verkar det vara tyst inne hos bebben. -
Nu ska jag ta o ställa mina nya krukor o blommor i fönstren med de nya gardinerna o sen ska jag nog sova.
Datorn e sååååå seeeg ikväll så jag blir knäckt. -
40cm knäppt, 43 cm uppknäppt på en randigängeln83 skrev 2008-08-08 14:01:57 följande:Någon som vill göra mej världens tjänst?Mäta en Katvig suit i storlek 86, från nacke till gren. Skulle bli super glad.
-
Den passar bebben jätte bra, tom lite storButtelina skrev 2008-08-08 14:04:09 följande:det passar INTE lillebror längre... så tror inte det passar liam..