Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-08 14:11:39 följande:
    Aha, då funkar det nog inte på Liam heller.
    Men liam kunde väl ha 74/80 på småfolks tröjor? det kunde INTE bebben men katvigsuiten i 86 passar toppenbra och hon har utrymme kvar
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-08-08 14:15:16 följande:
    Hellu i tråden Nu har vi varit på cirkus uppvisning, *duktiga barn* Blev lite Lindex hopping åxå till alla tjejerna, Ida fick svarta velour i 86 och 92, röda velour i 92 och en råååååsa moln morronrock..Stora tjejerna fick lite höstnytt
    kul Skrattande
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-08-08 14:19:11 följande:
    Ja, de va Bella som uppträdde, duktiga va dom Ja, jättefin mörk röd velour e det!!
    låter fint, känner mig lite sugen på rött inför hösten tror jag.
  • gosmamman

Nu ska vi strax hämta storasyster på kalas o sen fredagshandla så nu måste jag dra. Vi kanske ses ikväll. Ha d bäst

• gosmamman

Gokväll allihop!

nicos mamma skrev 2008-08-08 19:37:27 följande:
    hihihihi jag vann ej sikke lej tröjan på tradera till storebror med
    Grattis, fick du bra pris?
  • gosmamman
    nicos mamma skrev 2008-08-08 19:54:50 följande:
    lillebrors kom upp i 49kr plus frakt fick hem den för några dagar sedan och den va verkligen kanon fin, syns inte att den är användstorebrors kom upp i 63 plus frakt men den ville jag ju verkligen ha i.om att lillebror fick en betalade idag så vi får väl se när dom kommer på posten
    ja men det var ju bra pris på båda, hoppas du blir nöjd. Det är fina tröjor iaf
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-08-08 20:11:41 följande:
    Då får det bli så, nåt tips på fint fleece fodrat regnställ?O sen kan man ju alltid köpa till en tjock overall om det skulle behövas.
    så länge han inte går på dagis så tycker jag det funkar att ha lite jackor/regnställ, fleece osv som man kan kombinera men går dom på dagis så tycker jag att det ska finnas en overall. Men som sagt så måste den ju inte kosta 1800 för att duga, billigare duger jättebra.
  • gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-08-08 20:17:48 följande:
    Kikar in efter en god middag med toast och löjrom och sen kalvfilé med rostad potatis, kantareller och tryffelsky. *mumma* Ibland är det bra att ha en matintresserad sambo Imorgon är det äntligen Lars Winnerbäck. Kul med konsert. Hoppas bara man slipper regnet. Ängeln- vet du om den bruna lurven kommer att komma i jacka?  Kul med mässor och förhandstittar! Va? Har du ingen Molo sen förut? Galna kvinna!!
    Vad kul att gå på L W.

Här är det en rock kväll i parken med massa olika småband men 2 dragplåster som White Lion och mustach (stavas???).
    Jag är sugen att gå när det är här hemma men kostar 500 kr så jag vet inte, om vädret är bra kanske ´jag gräver i plånboken.
  • gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-08-08 20:38:25 följande:
    Ja, det ska bli kul. Tror att min sambo skulle vilja åka till er park Konserter är kul nästan oavsett vad det är för band. Särskilt utomhuskonserter
    Ja visst är det så, det blir så härlig stämmning. men regnar det så blir jag lite bekväm av mig....tyvärr
  • gosmamman

Preggi- Klart du ska ha godis, jag har precis smällt i mig en geisha Räcka ut tungan, byxorna ska du också ta om du erkligen vill ha dom.
    Hur har det varit på dagis med M?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10