Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-08-08 20:59:32 följande:
     Glass??!!! Den var ny. Popcorn har jag hört förr Kul när man får med sig maken!
    Mohaha! Jag har aldrig hört ngt av dessa uttryck i det ärendet, det måste börja brukas här .
    Nikki- Förstår att du måste hjula av lycka därhemma nu Skrattande
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-08-08 20:58:40 följande:
    Åh, vad gott.. Jag ska nog ta bilen ner till ica maxi. Där finns det massor med gott! Jag vill verkligen ha byxorna men jag vill absolut helst ha 98 men 104 funkar nog. Bara att 98 sitter så himla bra nu. M börjar nästa vecka. Idag var vår sista dag ihop, bara jag och Matilda.. *sörjer* Allt bra med er?
    Huhu, förstår hur du känner dig. Minns den sista dagen med storasyster innan dagis och det var otroligt sorgligt.
    Min och bebbens tid hemma börjar också gå mot sitt slut Gråter.
    Men du och jag har ju förhoppnings vis en bebisperoid kvar att se fram emot
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-08-08 21:13:39 följande:
    Jo det är ju det. Och skulle gubben veta hur mycket kläderna kostar så skulle han ta mitt visa kort direkt Sist vi var på Bombom så pekade jag på en långärmad Molo tröja och sa att den vill jag (läs Liam) ha, han tittade på prislappen: 279 kr, tittade på mej som om jag vore dum i huvudet, då pekade jag på 30% skylten på väggen, sen skakade han på huvudet och sa att vi skulle gå nu
    haha, visst är det tuuuur att om man handlar på nätet så är det nästan alltid halva priset och på tradera är kläderna nästan gratis. Men på det man själv sålt så har man fått in massor med pengar
  • gosmamman

Nu ska nog jag också umgås lite med gubben, han suckar varje kväll för att jag bara sitter o glor här.

Natti natti

• gosmamman

Gokväll!

loveliva skrev 2008-08-09 18:24:31 följande:
    Jag är kääääär i nya orange/rosa Katvigen Jag ska ha allt i de ränderna! Så nu får butikerna snabba på med andra leveransen
    Hilda är jätte fin i BT, jag vill nog också ha ngt i rosa/orange ränder.
    Tjollabolla skrev 2008-08-09 18:00:18 följande:
    Ja jag håller med om H&Ms jeans! Dom är mjuka och sköna, iaf dom jag köpt på baby. Har inte kollat på större än... Får väl göra det snart, känns som att han växt ur alla sina långbyxor i sommar. Annars så hittar jag inget som faller mig i smaken. När vet att det finns finare liksom . Å 99 spänn för en lindex tröja tycker jag inte är så himla billigt ändå, DÅ blir jag snål *trams*
    Bebben har aldrig haft jeans därifrån efter som hennes kulmage kräver mudd jeans. Men Min stortjej har alltid haft jeans från HM och dom sitter superbra på henne och dom är mjuka också.

Jag ska lägga ut lite fler auktioner på T ikväll och hänga tvätt men jag kikar in lite då och då Skrattande
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-08-09 20:31:27 följande:
    OT, men jag måste bara visa mina fina leggings, med STJÄRNOR
    hej snygging Skrattande
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-08-09 20:34:00 följande:
    Är lite sugen på en sån till mej själv faktiskt, men undra hur det skulle se ut? Tror jag avvaktar och ser om det kommer några fler färger till hösten, en i velour vore mysigt
    Sobeas är ju i samma stil som shampoodel med långa muddar. Jag har rosa velourbysser därifrån som jag ÄÄÄLSKAR
  • gosmamman

Ängeln- Vad fiiin liam var på kalaset

Jen80- vad goa killarna verkar vara mot Ava, är det inga tjyvnyp?

Har precis fixat lite på T. En småfolkst tröja blev jag av med innan jag ens hann lägga ut alla auktioner.

• gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-08-09 21:24:02 följande:
    Funderar faktiskt på ett par Sobea byxor, jag går ju runt i mysbyxor hela dagarna hemma så det vore kul med lite finare lixom.
    Köööp!!! Dom är uuunderbara!!! Har du tur finns några kvar på rean
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10