Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nu säger jag godnatt, sov gott på er.

• gosmamman

Godmorgon, vi har varit upp ett tag men jag kikar bara in en snabbis. Ska strax bänka mig med en kopp te i soffan.

GUUUD var ni är natt pigga, ni orkar alltså sita här o skriva till kl 02 nästan. Det är värt en eloge Skrattande

• gosmamman
    Buttelina skrev 2008-08-10 15:32:19 följande:
    fiint! fast jag hade haft enfärgade strumpor
    nikki2006 skrev 2008-08-10 15:44:55 följande:
     hi hi skall man vara tvungen att matcha ALLT  nuNi är utan nåd
    nikki2006 skrev 2008-08-10 15:58:24 följande:
    tråkigt att man inte når upp till er standard hi hi
    Instämmer med tjejjerna, skitfin kombo men jag hade också haft enfärgade strumpor. Rosa el vita tror jag. Men det är jag de som är lite petig, jag brukar tom matcha napparna. Tycker det är skitirriterande när sambon tar en heeelt omatchande napp *skadad* Flört
  • gosmamman

Här är det ff lugnt, jag tar en promenad och återkommer senare när ni nattat er kids.
    Bebben sover sen 40 min tillbaka, hon sov ingen middag idag så kl 18 orkade vi inte försöka hålla henne vaken längre.
    Blir en tidig morgon imorrn.

cu later

• gosmamman

Tja, nu e jag tebax. Blidde ingen prommis, det ösregnar ju. Trodde det var uppehåll.

Jen80- visst blir man rastlösa, vi har bara varit till lekparken en sväng idag. På em kollade barnen på lejonhjärta (eller eg bara storan) och så hade jag poppat popcorn så det gick bebben ront och käkade o smulade i hela huset. Men dom var iaf nöjda ett tag Skrattande.
    Hoppas du får in dina pengar snart, man blir så frustrerad när man verkligen behöver dom och skrivit tydligt NÄR man vill ha sina pengar på T.

• gosmamman

Jag har 800 att handla för till barnen som jag dragit in på tradera men vill inte slösa bort dom ifall det kommer nånting jag verkligen vill ha för nu borde ju nyheterna börja droppa in mer o mer. Me & I kommer ju imorgon och jag är faktiskt lite nyfiken.

• gosmamman
    Buttelina skrev 2008-08-10 19:46:41 följande:
    jaså? visas meandi på hemsidan imorgon? såg du att där var en helt ny midiapplebody på tradera i strl 92 för 139kr på köp nu? helt ok pris... för det var väl du som ville ha mer midiapple?CAMILLAJ: vad fiiiin lill-killen var i bildtråden
    ja det är jag som jagar midiappel men jag har slutat med body Fundersam, tack iaf för tipset.
  • gosmamman
    Jen80 skrev 2008-08-10 20:07:15 följande:
    Hehe, blir en tuff helg !! Skoj att handla till sig själv. Måste jag också göra snart. Tänkte idag ifall ni inte hade nåt för er så kunde ni kommit förbi. Kan tänka mig att Ava säkert kan ha Nanoou-suiten . Så nyfiken på hur den ser ut också hehe... och vill ju träffa barnen - evigheter sen ju! Kan ni inte ta bussen hit imorgon eller jobbar du?Är bjuden på Me&I-party på onsdag. Brukar sällan köpa nåt, men funderar på att gå dit iaf. Kanske finns nåt kul. Fast i och för sig kan man ju kolla in det nya på hemsidan först så vet man ju om det är nån idé att gå dit. Gosmamman: Fick mail från Kidzshop idag att jag ska få pengarna imorgon . Ska maila T-människan nu också. Får lite Tradera-pengar nästa vecka då mina auktioner gå ut. Ska gå till nya kläder .
    Vad skönt, då kan du ju shoppa imorrn Skrattande
  • gosmamman
    Jen80 skrev 2008-08-10 20:29:20 följande:
    Ja, egentligen, men nej ... Har 112 kr på mitt konto just nu, så shopping är inte riktigt aktuellt. Men man kan alltid lägga undan eller skriva roliga inköpslistor . I värsta fall har jag barnens klädkonto att ta av, men tänkte vänta med det tills det fylls på med lite Tradera-pengar. Men krisar det i shopping-nerverna så har man ju inget val ...
    haha, äntligen nån som är på min nivå. Jag vet inte huuur ofta jag bara kollar och planerar mina inköp och sen när jag väl har pengarna så har jag spanat in plagget så många ggr att jag nästan tröttnat på den Flört, lite fööör mkt torrshopping hos mig tror jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10