Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Nu säger jag godnatt, sov gott på er.
Nu säger jag godnatt, sov gott på er.
Godmorgon, vi har varit upp ett tag men jag kikar bara in en snabbis. Ska strax bänka mig med en kopp te i soffan.
GUUUD var ni är natt pigga, ni orkar alltså sita här o skriva till kl 02 nästan. Det är värt en eloge
Här är det ff lugnt, jag tar en promenad och återkommer senare när ni nattat er kids.
Bebben sover sen 40 min tillbaka, hon sov ingen middag idag så kl 18 orkade vi inte försöka hålla henne vaken längre.
Blir en tidig morgon imorrn.
cu later
Tja, nu e jag tebax. Blidde ingen prommis, det ösregnar ju. Trodde det var uppehåll.
Jen80- visst blir man rastlösa, vi har bara varit till lekparken en sväng idag. På em kollade barnen på lejonhjärta (eller eg bara storan) och så hade jag poppat popcorn så det gick bebben ront och käkade o smulade i hela huset. Men dom var iaf nöjda ett tag .
Hoppas du får in dina pengar snart, man blir så frustrerad när man verkligen behöver dom och skrivit tydligt NÄR man vill ha sina pengar på T.
Jag har 800 att handla för till barnen som jag dragit in på tradera men vill inte slösa bort dom ifall det kommer nånting jag verkligen vill ha för nu borde ju nyheterna börja droppa in mer o mer. Me & I kommer ju imorgon och jag är faktiskt lite nyfiken.
Älgbyxorna med mudd, finns dom bara upp till strl 80 (molo såklart)