Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-08-10 20:51:25 följande:
    Älgbyxorna med mudd, finns dom bara upp till strl 80 (molo såklart)
    puff puff
  • gosmamman

hello i tråden, kikar in ensnabbis.

Novjenny- Jag håller med dig, vi har alltid overall, jacka + byxa vinterfodrade. Början på hösten har vi även gummifleecen som även blir anv på vintern ibland. Man vet ju aldrig med vintern nu.

Jga försöker febrilt komma in på me&i´s hemsida innan bebben ska vakna kl 14 men det är tvärfullt på sidan, man kommer inte in. Jag e så attans nyfiken.

• gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-08-11 13:47:21 följande:
    Jag kommer in. Ser ju DIREKT en sak Milo ska ha!!! Plyschoverallerna är tillbaka! I turkost och med en igelkott på baken! *KÄRLEK* För visst brukar dom finnas upp till 86/92?  Inte är väl det för "bebis"... *vill och ska ha*
    Jag har kommit fram till dom och jag ska ha dom beige/bruna *LÖÖÖV* men visst är dom till strl 86/92. Svamp bodyn e fin å samma sida och svampklänningen, synd att man slutat med body.
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-08-11 13:53:03 följande:
    jag kommer in ingen större hit
    Jag gillade som sagt plysch dräkten i beige, den beiga tröjan med igelkotter på, velour kjol i matchande färger och svamparna.
  • gosmamman

Gokväll alla!

Jen80 skrev 2008-08-11 21:14:33 följande:
    Hmmm, ja den var ju lite fesig i färgen. Jag som tycker den gamla är så fin. kanske ska fixa ett lager . Märkte idag att hennes suit i stl 68 inte är så särskilt stor. Usch, idag var en kompis till mig här med sina barn som är som Liam och Ilon. Hennes stora råkade ramla rakt på lilla Ava som satt i sin babysitter. Hon började gallskrika och det tog ett bra tag innan hon lugnat sig . Lilla tjejen !
    Fydå så läskigt, det gör riktigt ont i en när dom får ont/blir rädda och e så små. Måste kännts jobbigt för den andra mamman.
  • gosmamman

Novjenny- Gud så stor lilly blivit, tyckte nyss hon föddes.

Tjolla- Milo ser ut att vara en meter lång minst när han ligger i sin gula jamas, snacka om utslagen.

• gosmamman
    Buttelina skrev 2008-08-11 22:17:46 följande:
    ja, dom är verkligen fula! blir inga katvig suits här inte. jag har också laddat upp med ett lager
    Jag tyckte dom såg mysig ut jag Generad, lite 70-80 tal över dom. Tror jag hade nån som såg ut så.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10