Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ingen som har sett katvigs rosa-vita leggings i 92? 86 har jag hittat men vet inte om jag våga beställa så smått.... hon har 86 i pop och molo...

• Infinite Joy

jompa: visst var det du som vann terry igår? Kan du inte recensera storleken sedan? Vågade inte riktigt köpa 80/86

• Infinite Joy
    jompa skrev 2008-06-11 16:29:49 följande:
    Självklart, så fort den kommer Behöver du större tror du?
    Ja, misstänker det. Har deras gula mermaid i 92/98 och den är bara lite stor i halsen, längden tycker jag är ok. Tösen har 86 i tröjor, men har börjat köpa 92 nu. Molos 92:or är lite, lite stora.... men blir ändå inte oskönt för henne.
  • Infinite Joy

Nu har mitt paket kommit hem... vad fina småfolk är irl. Kanske skulle ha tagit mer småfolk och mindre molo.... ska försöka hinna fota och lägga in bilder.

• Infinite Joy

jompa: var kommer svärdfiskarna ifrån?

buttelina: velourisarna.... märke? eller den du la upp de åt....

och så var hjärtklänningen underbar... minns inte vems.

• Infinite Joy
    lollypop skrev 2008-06-11 18:38:44 följande:
    Infinite Joy:Såg att du diskuterade Terrydressen innan!Jag upplever den som lite liten i storleken.Storl. 92/98 motsvarar mer 86/92, enligt mig!
    Tack, vilken tur att jg inte gick för 80/86 då.
  • Infinite Joy
    Emmsan skrev 2008-06-11 19:29:09 följande:
    åhh glömde ju... body eller bodysuit till den lille??? ska helst användas nu på sommaren ju men båda e långärmade
    Jag valde body.... känns varmt med suit i vagnen. Närdet är kallt så är det bara att dra på ett par byxor.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10