Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Gokväll!

Kikade in i bt och såg angelinahs nya suit fr katvig. Liiite fantasilöst måste jag säga, jag tyckte helt klart den var rosa. Skulle ha varit mera tydligt lila eller skulle dom kastat in nån annan färg emellan ist för vitt. Gul kanske?

Preggi- fin M var i syrrans gamla ns, dom såg ju nästan helt nya ut. perfekt passform.

• gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-08-16 19:44:40 följande:
    Godkväll damer.Här har vi precis ätit tacos, Liam håller på att somna och gubben är ute och tvättar bilen. Idag har vi cyklat, som vanligt Landade i en super rolig lekpark, tyckte jag och gubben ialla fall, vi hade hopptävling på gungorna Nån som shoppar nåt?AngelinahÅåh va fin Ida var i nya Katvigen, vet dock inte om jag kan kalla den för lila Hum, blev lite osäker på storlek nu, jag beställde 92 till Liam, det lär ju bli tok stort, speciellt i benen, han har ju typ hälften så långa ben som Ida har.
    Låter som ytterligare en härlig dag ni haft, visst är det kul att få leka lite själv ocksåSkrattande.

Söker du ff efter matchningar till katvigs turkos/orange? Passar inte katvigs nya brun/brun randiga?
    Du vet ju min melodi "bruuunt passar tilll aaaaallt"
  • gosmamman
    Jen80 skrev 2008-08-16 20:30:22 följande:
    Har fått för mig att de är från Ullared.
    ängeln83 skrev 2008-08-16 20:31:25 följande:
    Jupp, dom säljs på på Gekås.
    Jasså! Dom ser jätte snygga ut, nån som vet om dom komer i fodrad vintermodell också?
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-08-16 20:45:53 följande:
    Såna jackor köpte vi alla tjejerna fick en varsin, B en lila, E en mörkrosa, Ida en ljusrosa   prisvärda som attans!!  E o B:s kostade 169.- st o Idas 149.- *toppenpris*
    Oj vad billiga, det är dom ju absolut värda med tanke på att jag gav 300 för en på hm, sessa e ju mkt snyggare och verkar finnas i fler färgen.
    Man lär nog sjuttsingen ta sig till gekås.

Min mamma ska ju dit snart så vi får skicka en shoppinglista med henne.
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-08-16 20:53:58 följande:
    O en sån här fick Liam av mormor idag, hade jag ju glömt bort, o en likadan till mej, lite töntigt kanske men jag älskar ju turkost.www.tradera.com/Host_jacka_med_luva_On_the_pe...(inte min)
    Nähe, jag tycker det är lite gulligt ibland.

Ang halkisar i skor så brukar jag undvika det i skorna på vintern för jag själv har extremt lätt att få kalla fötter så ifall flickorna ärvt mina kalla fötter så har jag riktiga ullstrumpor+kavat skor på vintern.
    På vår, sommar och höst så har jag alltid haft halkisar i och mina barn har aldrig gnällt och inga skoskav heller.
    Fast åandra sidan så köper jag ofta halkisarna på hm så efter 5 tvättar är gummipluttarna nästan borta iaf.
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-08-16 21:04:55 följande:
    Ja åker du dit så köp absolut dom jackorna, jag e supernöjd med mina! Sen köpte vi fleece, 2 till mig och en varsin till E o B för typ 60 kr st av samma märke Nu e de dags å natta vrålsur bubbla här..cu girls...
    ska jag absolut!!!!

Godnatt till lilla bubblan
  • gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-08-16 21:21:13 följande:
    Drog alla nu?
    jag ska faktiskt dra nu, måste sova. Jag har varit så gräsligt trött heeela veckan när jag ska gå upp.

God natt och sov gott på er och käka en gooood chokladbit, det är ju iaf lördag.
  • gosmamman

OJ vad massa fint jag missat i BT när jag inte suttit vaid datan på 2 kvällar. Jag känner ett enormt shopping behov. Båda töserna behöver tunna långärmade så jag ska kika efter lite såna men jag vet inte riktigt vad jag vill ha.
    Är sugen på en del molo faktiskt (tro det eller ej) men jag känner mig rätt fattig, fast nu e ju inte katvig så mkt billigare på vissa saker iaf.

Måste fundilera lite, har jag missat nå höstnyheter?

• gosmamman
    Jen80 skrev 2008-08-19 20:06:41 följande:
    VAD ska mina pojkar ha på Avas dop?!?!? Ska ju köpa NS-jeans och skulle gärna ha dem på dopet, men känner att det ser mer uppklätt ut med vanliga snygga jeans. Tyvärr har de inga som jag gillar utan då måste jag köpa och just nu står inte det högst på min lista . Vad tycker ni? sen vill jag nog kanske ha skjortor, men det passar väl knappt till de byxorna?! Molo-tröjorna är fina, men det tycker inte jag ser uppklätt ut. Hmmm, vad säger ni? Och skor?!? Helt plötsligt blev det nya, lite mindre roliga inköp att planera in i min budget....
    eBBe jeansen är ju snygga och lite mer "välklädda" men ändå coola. Jag had ehaft nån skjorta tror jag. Jag gillar såna skjortor som emilio har på sig på bilden ovan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10