Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

liljan- är du här??? Jag undrar hur din gröna stickade  katvig suit är i strl? vilken strl ha maia?

• gosmamman

Ängeln- Vad pratar tokiga folket om på ÖF, han e ju jättefin och se inte ut som en tös. Knasiga sambon, att karlar ska ha sååå svårt med det där. Min gubbe säger ibland när jag e petig med kläderna "men sluta nu, dom e söta i alla kläder". Men när man inte längre kan se att det är tjejjer så gnäller han om det blir för mkt unisex.

• gosmamman
    lillronya skrev 2008-08-19 20:32:27 följande:
    Åååååååå vad gullig!!
    Visst var den, jag blev heeelt kääär. Fanns i turkos också!
    Preggi skrev 2008-08-19 20:34:07 följande:
    Godkväll!Andra dagen på jobbet avklarad.. Eftermiddagen var lite seg men det känns ändå bra. gosmamman, hur går det iskolan? Har du fått börja? Vad fina alla barn är i BT och så fina kläder. Jag har inte köpt nåt på jättelänge.. Det måste det nog bli ändring på. Har det kommit nåt nytt? Jag har inte orkat läsa tillbaka.
    Jo jag fick börja men har inte haft nå lektioner ännu, igår var det bara upptakt och registrering och idag intro på datan. Imorgon är det info med syon och på torsdag börjar allvaret.
    Dudå, hur känns det? Är det roligt eller bara segt?
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-08-19 20:42:12 följande:
    ÅH VAD kul! Vad sa sambon nu då? Jag är fortfarande så j**la besviken på mitt jobb och schema. Vem vill in och jobba mellan 13-16 varje fredag?! När jag dessutom ber dom att lösa en em så ger dom mig en till, den enda dagen jag var ledig innan... Känns riktigt pissigt.
    Nja, han har väl inget val. Han e ju tyvärr kär i mig så då får han dras med att jag ska gå i skolan denna termin.
    Han tycker ju ff att jag ska jobba men han har insett att han inte kan sura i ett halvår.
    Visst ska det bli kul.
    Som grädde på moset träffade jag min bästaste gamla party kompis  fr gymnasiet (vi träffas max en gång/år) hon hade tagit tjänstledigt och skulle också putsa till sina betyg och det ska bli sååå roligt att träffa henne flera ggr/v
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-08-19 20:42:12 följande:
    ÅH VAD kul! Vad sa sambon nu då? Jag är fortfarande så j**la besviken på mitt jobb och schema. Vem vill in och jobba mellan 13-16 varje fredag?! När jag dessutom ber dom att lösa en em så ger dom mig en till, den enda dagen jag var ledig innan... Känns riktigt pissigt.
    Taskig chef, då värnar man inte om sin personal!
    Preggi skrev 2008-08-19 20:49:17 följande:
    Tråkigt att det inte känns bra med schemat och ditt jobb. Hoppas att det löser sig...
    Ja det tar nog ett tag att få in att man inte ska få vara hemma på läääänge.
    Vilka sena dagar, när börjar du???
    Det är som en befrielse att gå ner på 75% efter att ha jobbat 100%, hoppas du får fast snabbt.
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-08-19 20:55:19 följande:
    Ja det är riktigt trist... Nåja, Milo behöver iaf inte till dagis då, mina föräldrar tar honom.
    det är skönt när man har hjälp att hämta på dagis ibland.

Det är heeelt toppen att Adde jobbar 5-skift så behöver aldrig tjejjerna gå speciellt långa dagar.
    Även om jag så skulle jobba 7-19 så får tjejjerna sovmorgon ibland, gå hem tidigt ibland och lediga dagar lite då och då.
  • gosmamman
    seadwarf skrev 2008-08-19 21:00:16 följande:
    Den Måste nog Emelie ha
    Visst är den ljuvlig!
    Jag funderar på vad man skulle kunna köpa till storasyster som matchar men inte är lika.

hade vart lättare om en av dom va pojk så hade dom fått varsin färg.
    Jag skulle lätt kunna ha den tukosa på bebben men så nämnde jag nu nyss den unisex allergiske karln i huset Fundersam
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10