Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-08-19 21:07:50 följande:
    Ja det är ju skönt... Min sambo jobbar ju 10 mil härifrån så det är ju jag som både får hämta och lämna. Men som dom laggt mitt schema så känns det som långa dagar ändå, även om jag bara jobbar 70%. Helt sjukt!
    Fy så trist, vad jobbar du med?
    Preggi skrev 2008-08-19 21:15:48 följande:
    Jag har börjat klockan 9 hittills. Men det är svårt nu när jag sitter brevid för jag måste ju anpassa mina tider efter henne jag går med. Sen kan jag ju styra lite själv hur jag ska göra. Men eftersom Fredrik hämtar barnen på dagis så har jag lämnat dom och då känns det skönt att vi inte har stressat på morgon heller. Vi får se, det är rätt skönt att komma hem och maten står på bordet.. Omvända roller.. Jag tänkte nog gå ner till 87% till att börja med. Min kompis jobbar så. 8-15.30
    Ja det är ju en rätt ok tid att jobba, då hinner man både med barnen en stund på em men ändå kunna ta det ganska lugnt på morgonen.
  • gosmamman
    molnen skrev 2008-08-19 21:51:50 följande:
    dottern hade 44-46 på pops mössor vid födseln
    ok, så mini alltså
  • gosmamman
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-19 22:06:06 följande:
    Så tänkte vi oxå, vaddå ska vi köpa massa kläder vi inte tycker om och inte vill att han ska ha bara för att ha på dagis, så alla kläder används både hemma och till dagis. Visst kollar folk men han får mest beröm för sina underbara härliga kläder faktisgt. Han är ju dessutom Cool när han struttar runt i sina NS och småfolk i barnvimlet
    Det är mer nu när man har ett syskon att ärva av. Jag har ju sparat godbitarna och dom blir dagiskläder så har man nya godbitar hemma (fast det blir endel såna på dagis också)
  • gosmamman

Gokväll!

Tjolla- Fiiina milo i unisex tröja, han passar superbra i den.

Helle- Huginomumin suiten är ju heeelt fantastisk, fanns den i fler färger? Vart har du hittat den?

Butte- Superfina overaller till kidzen

Liljan- Har maia klippt sig? Då slipper ni kammnings kampen nu då? Så fina molo jeansen är och hon passar super i molo kaninerna.

• gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-08-20 20:57:11 följande:
    Tack! Idag har han haft den och hängslebyxor, tycker det är så coolt Skulle gissa på att hon köpt den på www.smatting.se
    Ser godingen framför mig Kyss

Tack, kikar där Skrattande
  • gosmamman
    Zvartaliljan skrev 2008-08-20 21:05:44 följande:
    ja klippt men tufset är kvar där bak
    Attans då, jag antar att ni är storförbukare av spraybalsam Skrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10