Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-08-05 10:21:36 följande:
    God förmiddag!Vad händer här?Loveliva- Vad fin Melker blev i planeterna! Och fin shopping. Svämmar det inte över snart? EST mailingbags är mina favoriter. Annars kan man köpa på ex emmis.se eller Tradera.
    Inte svämmar det över! Har ju rensat i 2 dagar nu + att sambon har gått med på att köpa en byrå till Ikea nästa! Älskar deras Malmbyråar!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    NovJenny skrev 2008-08-05 11:15:10 följande:
    Jag vill ha Molo ränder, älgar och kaaaanske planeter och kaaanske stjärnor. Sedan vill jag ha en massa Katvig, men måste fundera på vad. Väntar på mer saker...Och moloprickar är också lite lockande.Nya småfolk kikade jag på och mycket där med.Men jag vet inte om molos byxor passar till Noah längre, de bara åker upp så jag funderar på att sälja de jag har på T... Men tröjorna går ju iaf.sedan var dominotröjan välldigt fin! Och sedan behöver Noah massa ytterkläder för jag tror inte hans vinteroverall passar även i vinter t.ex.Du verkar gilla cirkusmotiven?Inte något jag fallit för, än så länge...

Vart kan man se nya Småfolk?

Säkert i nån katalog som bara vissa har

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-08-05 11:28:18 följande:
    Spökfia! Du spökar ju jämt numera. Haha...så det är ut med det gamla, in med det nya som gäller? Jag håller på att rensa här också. Och sen ska jag verkligen bara köpa sånt han behöver.  Ja och i Sverige dansar isbjörnarna på gatorna... Vi har också Malmbyrå men det ska även bli en garderob när vi fixar N´s rum. Vill kunna hänga upp saker också.
    Ja, jag fattar inte varför det alltid som är jag som ska spöka

Ja lite ut med det gamla och ganska mycket in Sparar gobitarna till syskonen. Hildas urväxta kläder säljs det mesta, har kommit fram till att inga mer bebisar ska tillverkas här
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-08-05 11:25:02 följande:
    God middag! Idag har vi varit o lämnat prover hos läkaren... Stackars Thea-det va det värsta hon varit med om. Men nu är det gjort iaf
    Skickar EN STOR KRAM till lilla Thea  Hoppas verkligen att det blir bra med lilla magen!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Sitter här och planerar T, och vad gör man med alla sommarsuits? Det är väl lite väl sent att sälja dem nu? Ska de ligga ända till nästa år?

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-08-05 12:26:37 följande:
    Hmm, smartast är nog att vänta tills våren, tror inte dom går sådär värst bra just nu iom höst på ingång och mkt reor på vår/sommar kläderna.
    Trist Fast jag hade nog inte heller köpt sommarsuits nu, eller joooo det har jag ju gjort tills nästa sommar
    Men väntar med dem tills i vår då
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-08-05 13:37:04 följande:
    samma här barnpaus
    Samma här också
    Ätit middag, diskat & barnen sover. Mannen har åkt & jobba efter lunchen.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    alex 07 skrev 2008-08-05 14:04:39 följande:
    Åhhhhhh, jag fick världens finaste mail av en av mina första "kunder" på THon tyckte att varan mer än väl motsvarade hennes förväntningar och min beskrivning och önskade att alla säljare var som jag. Åhhh hoppas alla andra blivit lika nöjda
    Grattis! Vad kul!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Ska fortsätta med mitt traderaprojekt nu.

Ha en riktigt fin dag!!!

Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10