• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-06-30 21:23:53 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.htmlinlägg nr 67, är det en konstig bild av brunt eller har det kommit en ny mörkgrå?Nån som köpt velour jackan till? vad kostade den? fanns ju inte med i webshopen
    Det är brunt ochjag tror att ngn skrev att jackan kostar 149:-
  • jacao
    jompa skrev 2008-06-30 21:29:16 följande:
    Den där jackan ska vi ha här hemma. Börjar de från stl 86 de med?
    Japp från 86, är själv på jakt efter den men Lindex här är sååå segt
  • jacao
    gosmamman skrev 2008-06-30 21:35:52 följande:
    okidoki, såg inte att det var din bild
    Näe, det är inte min bild
    Men jag läste om om de där jackorna i lindex tråden förut, finns bruna och ljusgrå
  • jacao
    ängeln83 skrev 2008-07-01 11:53:06 följande:
    Näjäää, grod t-shirten var slut hos Poppilopp, fick 10% på en annan som kompensation, vilken tycker ni är finast av dom som finns? Den gröna med maskiner har vi redan.
    jag gillar lejonen, och svärdfiskarna är fina oxå
  • jacao

Idag kom mitt hummel paket från minpludddevutt! Ååh så fin den ljusrosa wct dressen var IRL, tyckte den såg jätteblek ut på bilderna men den var verkligen jättefin!

Och fint inslaget i rosa silkespapper

Hummel wct jacka och byxa, hummel body och en plastisock t- shirt för 480 spänn, månadens fynd

• jacao
    Saraia skrev 2008-07-01 13:27:31 följande:
    var hummeldressen normal i stl?
    Byxorna ser långa ut, men har inte provat än. Jackan är "normal"
  • jacao
    Buttelina skrev 2008-07-01 13:51:43 följande:
    ojdå du vet inte om dom har turkosa eller lila äpple knickers?? har dom några andra annorlunda småfolk t-shirts? kanske den lila med äpplen och gula kantband?
    Nej, har inte sett några knickers alls där, inte den fina fina lila äppeltröjan heller
  • jacao
    ängeln83 skrev 2008-07-01 14:00:24 följande:
    Om någon springer på den Småfolk t-shirten så kan ni väl tänka på mej Hade precis tänkt ringa den där butiken men nu verkar det som varenda telefon har sprungit och gömt sej
    Vet inte när jag kommer iväg dit nästa gång, det krävs ju lite planering... ev på torsdag så då kan jag ju tänka på dig Storlek?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10