Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-08-09 08:17:04 följande:
    Godmorgon i tråden
    God morgon!

Du verka ha lite koll på NS, kommer de nästa vecka?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-08-09 09:25:31 följande:
    Vem var det som ville ha Katvigs orange/rosa? Gucce har fått in den färgen i suit nu.
    Jag vill också ha mössa i orange/rosa, men verka dröja till nästa leverans
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    jompa skrev 2008-08-09 09:29:12 följande:
    Har du någon bra bild på din suit så man ser färgerna bra? Tycker alla bilder är dåliga.
    Denna bilden är väl inte heller så värst bra....färgerna är svårfångade på bild särskilt den sk rosa, som jag tycker är lite lila
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

lillronya
    Fiiiina barn i bt och fina kläder såklart!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-08-09 09:46:47 följande:
    Nu behöver jag smakråd, som vanligt Idag ska vi på kalas till min lillebror som fyller år, tänkte inviga Shampoodle setet för första gången, men vilken Småfolk t-shirt ska vi ta till?
    Jag tycker äpplena eller valparna Äpplena var riktigt snygga till!!!!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Preggi- Jätte söta dina tjejer är i SMåfolk!!!!

Incommunicado- Fina bilder på din lille gullunge!!!!

nikki2006 skrev 2008-08-09 11:17:38 följande:
    hej alla.Känner mig lite nervös idag för det är min första jobbar dag idag på ett år. Undrar om jag kommer ihåg något hi hi
    Lycka till!!!!!!
    Vad jobbar du med?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Jag är kääääär i nya orange/rosa Katvigen
    Jag ska ha allt i de ränderna! Så nu får butikerna snabba på med andra leveransen

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-08-09 20:11:25 följande:
    ÅÅÅÅ vad fin rymdtröjan var med dom randiga ärmarna! ÅÅÅ! Ångrar lite att jag tog den med helprint. Kanske behöver man både och? har ju redan suiten oxå iofs... hehe. Men underbara Hilda! Så dregglig och go! Superfina katvig ränder. Visst kan väl en grabb ha det? Orange ju
    Ohhhh jaaa!!!!!!!!!! Mina pojkar ska få de ränderna!!!Absolut unisex!
    Jen80 skrev 2008-08-09 20:07:08 följande:
    God kväll på er ! Hur har ni det?!?Har precis lagt in lite bilder i BT och kollat på alla sötisar där. Loveliva, du börjar övertyga mig om att Ava säkert lär behöva lite såna ränder. Så söt lilla Hilda är! Är inte helt övertygad med ränderna, men eftersom vi brukar ha rätt lika smak så lär nog även jag bli förälskad när jag ser dem live *längtar*!!!Älskar för tillfället Ilons nya Molo-tröja. Åh, va fin han är i den!! Och nu hittade jag ju skor han hade osm passar, så då gillar jag den ännu mer . Har varit på Coop och köpt en stor godispåse och hyrt en film så nu ska nog sambon och jag mysa i soffan. Länge sen vi hyrde film...
    Ava MÅSTE också ha rosa/orange ränder!!! De är faktiskt jätte fina! Ser inte roliga ut på bild, men IRL är de underbara  Jag ska ha body, legings, mössa, strumpbyxor, strumpor ALLT i de ränderna.
    Gillar även bruna & grön/blå ränderna jätte mycket!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    karmasus skrev 2008-08-09 19:31:28 följande:
    Tokfin ju! Var kan jag shoppa det på nätat? Har hittat alla andra färgerna =) *vill ha nu*
    På nätet har jag bara sett den på Gucce. Köpte min i lokala butiken
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-08-09 20:29:02 följande:
    Dom är ju det, verkar blivit ett himla riv efter dressarna.Kan tänka mej att det är skillnad på dom, frotte är ju super mysigt.
    Jag skulle vilja ha en rosa frottédress Hoppas det kommer till hösten, nu vart det ju bara "killiga" färger.
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10