Tjollabolla skrev 2008-08-09 20:11:25 följande:
ÅÅÅÅ vad fin rymdtröjan var med dom randiga ärmarna! ÅÅÅ! Ångrar lite att jag tog den med helprint. Kanske behöver man både och? har ju redan suiten oxå iofs... hehe. Men underbara Hilda! Så dregglig och go! Superfina katvig ränder. Visst kan väl en grabb ha det? Orange ju
Ohhhh jaaa!!!!!!!!!! Mina pojkar ska få de ränderna!!!Absolut unisex!
Jen80 skrev 2008-08-09 20:07:08 följande:
God kväll på er ! Hur har ni det?!?Har precis lagt in lite bilder i BT och kollat på alla sötisar där. Loveliva, du börjar övertyga mig om att Ava säkert lär behöva lite såna ränder. Så söt lilla Hilda är! Är inte helt övertygad med ränderna, men eftersom vi brukar ha rätt lika smak så lär nog även jag bli förälskad när jag ser dem live *längtar*!!!Älskar för tillfället Ilons nya Molo-tröja. Åh, va fin han är i den!! Och nu hittade jag ju skor han hade osm passar, så då gillar jag den ännu mer . Har varit på Coop och köpt en stor godispåse och hyrt en film så nu ska nog sambon och jag mysa i soffan. Länge sen vi hyrde film...
Ava MÅSTE också ha rosa/orange ränder!!! De är faktiskt jätte fina! Ser inte roliga ut på bild, men IRL är de underbara

Jag ska ha body, legings, mössa, strumpbyxor, strumpor ALLT i de ränderna.
Gillar även bruna & grön/blå ränderna jätte mycket!