Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

mortillsju skrev 2008-08-20 22:59:11 följande:
    Hej på dej! Hittar du nån lurv till min Saga?
    Vad vill Saga ha för lurv? Jacka? Färg?
    mortillsju skrev 2008-08-20 22:59:48 följande:
    Hmmmm själlv har jag slukat två muffins....toppen , det är ju så man går ned i vikt minsann
    Å va sugen jag blev Räcka ut tungan  ugnen e trasig här hemma så här blir de inga muffins Fundersam iofs bakar jag så äckliga kakor ändå med eller utan ugn
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Å va massa fina bilder i BT

Butte--- den åverallisen va riktigt snygg!! Å vilken toppen mössa i åxå

• RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2008-08-20 23:30:25 följande:
    ANGELINAH....måste bara berätta. Jag drömmer fortfarande ljuva drömmar om bilden på din lilla då hon hade fina utekläder på. Minns att det var blå/lila kläder. Tror en blå lurv, lila regnbyxor...åhhh det var sååå fint!
    denna outfit menar du?

Ja de va riktigt färg glatt o fint!!

Sorry att jag drog.. Men Ida va lite lessen tjej
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2008-08-20 23:34:43 följande:
    Jäklar vad fint det är *vill ha alltsammans*Lite lessen? Jobbigt när de är ledsna på kvällen...
      ha ha ha..

Ja hon har fyra hörntänder på väg upp *aj aj*   å då sover man ju lite illa o e lite lessen tjej *stackars*
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2008-08-20 23:37:55 följande:
    Vår lillebror vaknar av drömmar att det är spindlar i sängen *inget kul* Vet du om de säljer de där fina igelkottbyxorna längre?
    Isch   spindlis drömmar e absolut inge skoj

Japp, jag har stött på dem lite här o där faktiskt på rea    kaptenkaos o prinsessan hade dem bland annat, ingen webshop, men man kan ju alltid ringa o fråga lite snällt
  • RååSa BuBBlan
    terezita skrev 2008-08-20 23:39:00 följande:
    åå stackars liten bubbel gumma!! milo har sin allra första tänder i överkäken som tittar ut just nu o det e inte mindre är fem stycken samtidigt!!
    Hej på dig    kul å se dig här igen!! *sakna*

Å de e så hemskt när dom får många på en gång tänk va ont de måste göra i hela lilla munnen   Stackars Milo!!  *kram*
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-08-20 23:40:34 följande:
    åhh 2 av lillebrors trängde igenom förra veckan. det gör så ont stackars ida
    Uscha   stackars lillebrors mun åxå  *krama*   Ida äter absolut INGET när tänderna kommer, bara iskall dryck funkar just nu.. Hoppas dom kommer upp snabbt som attans nu så hon slipper ha aj!!
    mortillsju skrev 2008-08-20 23:41:12 följande:
    De hade ju varit fina om man fick fatt på den lila lurven sen...
    Japp!! Den lila e sååååå fin!!   Jag e såååå sugen på en röd lurv åxå, men jag MÅSTE hejda mig!! Hon kan INTE ha 6 st, pappan i huset går i taket snart
  • RååSa BuBBlan
    terezita skrev 2008-08-20 23:46:59 följande:
    jag me... känner mig inte riktigt hel om inte jag får sittar här hahaha
    samma här...

Man måste liksom få den dagliga dosen skitsnack om alla värdsliga saker som strumps, prickar, lurvar o annat väldigt viktigt    man klarar sig liksom inte utan.. man blir nästan sjuk med feber å grejs ju
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2008-08-20 23:50:15 följande:
    Måste fråga dig. Vad har du på din lilla nu på hösten? *dagisfunderingar*
    I ytterkläder kör vi mycket fleece med vind/regnbysser över, tunnare mössa o sen stövlarna är ju favoriter här hemma  
    Det är nog det som kommer brukas mest här under hela hösten tror jag, vi går ju inte på dagis, utan är ute mer när vädret e oki, dagis är ju ute oavsett väder så kanske de är annat som gäller i klädväg där?

Under det har vi bara body/byxa eller ev tshirt/velour tröja/byxa om de e lite kyligare
  • RååSa BuBBlan
    terezita skrev 2008-08-20 23:53:21 följande:
    nästan man vill sjukskriva sig så man kan få hänga med er!!! vad vore jag om inte jag fick diskutera ränder och prickar med er
    Å jag kommer ihåg när Molo släppte en kollektion å jag min lyckos hade feber o va sängliggande!!  Jösses så jag uppdaterade sidor o dregglade över nyheterna i typ 3 dagar *underbara stunder*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10