Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-07-09 13:52:38 följande:
    Tjolla, jag tycker dom är kanon! Perfekt när det är halvkalt och fuktigt eller bara blåsigt. Nu fick jag iväg en beställning på matador med. Hoppas verkligen att det kommer imorgon... Jag är så himla nyfiken på hur kläderna ser ut irl.. Så sött! Härligt när de gillar nånting sådär. Båda mina tjejer har alltid gillat skor. M hittar jag ofta i hallen där hon sitter och testar skor...
    Det kan bli dyrt i framtiden m ett sånt skointresse
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Måste berätta en helt OT grej...

Vi va o handlade lite småsaker innan och på vägen hem så vräkte det ner. Alltså verkligen vräkte! Ni vet så det studsar upp en bra bit när det slår mot marken...
    Thea satt under sitt lilla regnskydd och myste. Hon har ju ett sånt genomskinligt och hon tyckte det va väldigt spännande m regnet som rann på utsidan. Pillade o  pillade men kunde inte förstå varför det inte gick o plaska

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-07-09 13:56:52 följande:
    Haha, ja, se bara i Sex and the city Milo gillar oxå skor, han kommer alltid med mina dojjor och försöker gå i dom. Fast det går inte så bra alltid...
    Hmm du kanske ska lägga fram nga av gubbens skor så han inte får för sig att det är såna skor han ska ha sen...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-09 14:09:11 följande:
    Alltså hur typiskt får det bli, hela förmiddagen har det varit fint väder solen har skinit. Men har varit tvungen att tvätta och lite så och nu när barnen fåt i sig mellanmål och vi skulle gå ut kommer värsta regnmolnet, undrar om man hinner ner till centrum i alla fall. Ska posta lite paket
    Ni kanske har fått vår förmiddagsskur nu
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    SmillaMilla skrev 2008-07-09 14:43:35 följande:
    God dagens,nu är jag hemma på Åland igne. La in en bild i bt på svea när hon äter glass, glömde skriva att det är småfolks tröja och katvig mössa men det vet ni ju säkert
    glass ser ut att vara en succé!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God kväll!!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-09 21:11:07 följande:
    Bara för dig så ska jag gå och ta mig lite glass, förtjänar det
    det finns alltid en ursäkt för lite glass
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-09 21:15:44 följande:
    Ja och speciellt Lejonet & Björnen.
    absolut!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-07-09 21:33:43 följande:
    Nämen? Tyvärr måste jag nog sällskapa er . Varit dålig på danskshopping det senaste. Mest handlat Polarn och så inredningsprylar... Bättring!!
    Det är väl inte det sämsta
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-07-09 21:45:39 följande:
     Jag säger som våra grannar sa när de vann på Postkodslotteriet. "Ja, det var ju alltid något"
    Men så kan man ju inte säga! Åh vad sånt retar mig
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10