Uttråkad av att va hemma med barn?
Serisöt nu kommer ni säkert hänga mig men ja vill veta om de finns fler i samma situation som jag.
Finns de fler som tycker de är tråkigt o va hemma med barn?
JAg vet inte hur vi ska få dagarna att gå och längtar nästan tills hon sover så man kan få vila och surfa och läsa i fred tex. Usch jag låter som en dålig mamma men jag behöver vila mkt då ja är gravid i 7:de månaden också.
Men ja har småpanik över hur de ska bli SEn när ja är ÄNNU mer låst hemma. Vad GÖR man på dagarna?
Jag blir tokig på tidstressen. Bara sitta o glo i en barnbok eller greja med andra barnleksaker. Jag tycker de är så trååååkigt o leka!
o ska man göra nått vettigt så känns de som om att dottern är i "vägen" typ baka eller städa nått eller liknande.
Seriöst hur ska man få tiden att gå o hur har man roligt hemma med barn på dagarna?
Öppna förskolan är slut snart o jag orkar endå ej ta mig dit nu då ja är stor tung o jag har inget körkort.
Man bara harvar hemma. går ut i nån lekpark nån timme om dagen. Annars byter matar vårdar...har noll egentid eller roligt.
Är de bara jag som känner såhär?
Jag ÄLSKAR verkligen min dotter men vart tog MITT liv vägen? Är en kombination omöjlig?