Finasteunge skrev 2008-07-25 22:08:49 följande:
Hallå..Ja måste gnälla av mig lite bara..När ja köpte vagnen så var de fel på första chassit att det gled på högra sidan.. Reklamerade det, fick ett nytt efter fem veckor som var helt när ja hämtade det. Men som har börjar glida på högra sidan me.. Var tillbaka till butiken ida och sa som de var. och dom började skruva på skruvarna för att kolla om dom kunde återställa de sj. Men vafan dom gjorde ju samma sak första gånen ja var inne med första chassit och de funkade å så tod hon sönder ena skruven så den sitter inte fasst och hon fick inte ut den. Så hon sa att ja skulle vänta tills skruven hade ramlat ut och då komma tillbaka. Så drig hon hela hantaget och då gled de inet. Men de är ju högra sidan de är då måste man ju dra där. För hon om man bara drar på vänstra sidan så sitter den ju sten hård..Är de så svårt att bara reklamera ett chassi eller?? måste dom hålla på så här?? Vagnen är ju inte billig precis å jag har ju två års garanti varför är de så svårt för dom att fatta.. Förra gången så sa hon återförsäljaren här i sverige att de bara va att reklamera för att så ska de inte vara vagnen ska vara hel.. VARFÖR fattar dom inte de då ra...
Är jag med nu

tog de i butiken sönder din vagn??
har du en skruv som du ska vänta på tills den faller bort?
Det är inte svårt att reklamera ett chassi,bugaboo är mkt bra att ha att göra med.
1-4v ska du ha ett nytt chassi på
Kram