• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Senap
    Svar på #4549
    Eum, om affären har sönder din vagn får de väl ersätta den.
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Kajsan

Uää, de förstörde din vagn och du fick gå hem igen med samma? Jag skulle vägra.

• Finasteunge

Ja men dom fick inte ut skruven sen så behövde dom ha in chassit och en kars hjälp...

Jesper 070816
  • thj
    Finasteunge skrev 2008-07-25 22:08:49 följande:
    Hallå..Ja måste gnälla av mig lite bara..När ja köpte vagnen så var de fel på första chassit att det gled på högra sidan.. Reklamerade det, fick ett nytt efter fem veckor som var helt när ja hämtade det. Men som har börjar glida på högra sidan me.. Var tillbaka till butiken ida och sa som de var. och dom började skruva på skruvarna för att kolla om dom kunde återställa de sj. Men vafan dom gjorde ju samma sak första gånen ja var inne med första chassit och de funkade å så tod hon sönder ena skruven så den sitter inte fasst och hon fick inte ut den. Så hon sa att ja skulle vänta tills skruven hade ramlat ut och då komma tillbaka. Så drig hon hela hantaget och då gled de inet. Men de är ju högra sidan de är då måste man ju dra där. För hon om man bara drar på vänstra sidan så sitter den ju sten hård..Är de så svårt att  bara reklamera ett chassi eller?? måste dom hålla på så här?? Vagnen är ju inte billig precis å jag har ju två års garanti varför är de så svårt för dom att fatta.. Förra gången så sa hon återförsäljaren här i sverige att de bara va att reklamera för att så ska de inte vara vagnen ska vara hel.. VARFÖR fattar dom inte de då ra...
    Är jag med nu tog de i butiken sönder din vagn??
    har du en skruv som du ska vänta på tills den faller bort?

Det är inte svårt att reklamera ett chassi,bugaboo är mkt bra att ha att göra med.
    1-4v ska du ha ett nytt chassi på

Kram
  • Mary Cherry

Kan man köpa nya suflettfästen i nån butik i Stockholm? Helst norr om stan.

• Kajsan

Nån som vet nån butik som har fått in offwhite canvas sommarsuflett? Jag vill ha!!

• ami
    Kajsan skrev 2008-07-26 00:18:41 följande:
    Nån som vet nån butik som har fått in offwhite canvas sommarsuflett? Jag vill ha!!
    Borde nog finnas, finns en på Tradera.
    (inte min annons)
  • ami
    ami skrev 2008-07-26 00:33:01 följande:
    Borde nog finnas, finns en på Tradera. (inte min annons)
    För långsam..
  • Mamma och Fru
    Kajsan skrev 2008-07-26 00:18:41 följande:
    Åh vad snyggt vill också ha
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14