• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan

Jo den på tradera visste jag om , men jag tänkte att om hon köpt den i sverige så borde den ju finnas nånstans nu...

• Noiis

Är det nån som har en OiOi Carryall på sin bugga? är den för stor?

• julmusten

Ni verkar ha koll pa saker och ting har i traden. Ar det bara Skip Hop vaskor som man kan fasta i handtaget??? Jag behover en ny vaska, men vill helst inte kopa Skip Hop. Jag har en redan, och jag tycker de ar ratt sa trakiga. A andra sidan vagrar jag att hanga vaskan over hela handtaget sa finns det inte nan annan vaska som funkar sa far det val bli en till Skip Hop dara.

• Noiis
    julmusten skrev 2008-07-26 03:49:02 följande:
    Ni verkar ha koll pa saker och ting har i traden. Ar det bara Skip Hop vaskor som man kan fasta i handtaget??? Jag behover en ny vaska, men vill helst inte kopa Skip Hop. Jag har en redan, och jag tycker de ar ratt sa trakiga. A andra sidan vagrar jag att hanga vaskan over hela handtaget sa finns det inte nan annan vaska som funkar sa far det val bli en till Skip Hop dara.
    Du kan ju köpa fästen till vagnen som man kan hänga väskan i då slipper man att den hänger över hela vagnen
  • Noiis

Jujube beconnected är ett exempel. Har hört att bugaboo har haft egna men som slutades säljas och var främst riktade till bugaboo frog

• julmusten

Ah, det dar ar ju genialt. Jag har noll koll som sagt!!

• oOrosamarängerOo
    Noas mamma skrev 2008-07-26 03:29:49 följande:
    Är det nån som har en OiOi Carryall på sin bugga? är den för stor?
    Ja, jag tycker det iallafall. Har haft den och är meeegabig och tung va den med:( Den dinglade så den slog i benen och hängde inte alls bra, som att hänga en stor resebag på vagnen ungefär.
  • FinalFantasy

Idag lägger jag nog en order på nys bas och toppklädsel Blev brunt med sand uppe När som helst borde nya chassit trilla in med.

Fråga: Någon som haft ståbräda till buggan? Funkar bara bugaboos egen eller någon billigare med? Vill inte lägga ut 800 på en ståbräda om dottern kanske inte ens kommer använda den.

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Kajsan
    FinalFantasy skrev 2008-07-26 09:20:29 följande:
    Idag lägger jag nog en order på nys bas och toppklädsel Blev brunt med sand uppe När som helst borde nya chassit trilla in med.Fråga: Någon som haft ståbräda till buggan? Funkar bara bugaboos egen eller någon billigare med? Vill inte lägga ut 800 på en ståbräda om dottern kanske inte ens kommer använda den.
    Jag sålde Bugaboos egna coh kör nu med Buggyboard från lascal som jag tycker är bättre.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14