• Minimilian

    Gbg´s lattebarn bäst före Sep-06 och innan April-07 forts..

    Jaha, då får väl jag rycka in och göra en liten tråd! Inte lika fin som Maries förstås!

    Här samlas FL´s elit!!!!

    Här fortsätter vi att snacka och bestämma fikor, lite mer sporadiskt än förr!

  • Svar på tråden Gbg´s lattebarn bäst före Sep-06 och innan April-07 forts..
  • Skräpet och Skrotet

    Bra att du tog tag i det Jonna!!!

    Som jag skrev förut. VILL FIKA NÄSTA VECKA!!! Någon som kan?

  • Mia Wallace

    Hej på er. Nu är vi hemma från en härlig vecka på Rhodos. Lite brunare och lite rundare än innan vi åkte. Finns bilder på Inez hemsida www.inezsandberg.se

    Hörde att det var snack om fika hos Erica den 15/6. Då kan jag! Men som vanligt efter 14 eftersom jag jobbar..

  • Celiniz

    BRA JONNA!

    Vet inte var våran TS tagit vägen?Flört

    Bea, så härligt att höra att ni haft det bra!

    Fikar gärna till veckan och på söndag.

  • Skräpet och Skrotet

    Erica, vilken dag passar er bäst för fika i veckan?

  • Celiniz

    Tisdag hade passat bra, då är Celina ledig från fsk. Jag gör en lista o ser om nån kan då.GladFika Tisdag 10/6 någonstans, någon tid...
    Erica, Celina o Noah


    Fika söndag 15/6 hos Lisa?
    Erica, Celina o Noah

  • Celiniz

    Bea, fina kort från semestern. Roligt med den sången till!

    Igår var vi i Slottsskogen och idag har vi varit på Liseberg. Så det har varit fullt upp. Men ikväll åker pappa o dom hem så imorogn blir det en lugn dag!

    Hoppas alla har en bra helg!

  • Skräpet och Skrotet

    Fika Tisdag 10/6 någonstans, någon tid...
    Erica, Celina o Noah
    Lisa och Maja

    Fika söndag 15/6 hos Lisa
    Erica, Celina o Noah
    Lisa och Maja

  • Engel 27

    Hallå i sommarvärmen....här är den gamla trådstartaren

    Sicken tur Jonna att du tog över,hade helt missat att den gamla gått ut. Sorry...Generad
    Känns inte som om man har tid att sitta här alls nu när det är så fint väder, eller ja,tid finns det väl säkertFundersam det är väl kanske jag som inte prioriterar rättFlört

    Bea>Jättefina bilder

    Hoppas alla har en bra helg och att alla mår bra


    ♥ Leo 010321♥ Milo 061202♥
  • Minimilian

    Ojojoj då! Marie, välkommen tillbaka! Hur har du det på jobbet?? Saknar du oss??

    Kan inte fika på tisdag, ska besiktiga nya huset då!
    Erica, har du sparat bananlådor till oss?

    Någon som vet något bra extrajobb till mig? Hade inte varit dumt med lite extra pengar nu när vi får högre månadskostnad!

    Var ute och slirade igår med liiite för många mojito, så idag blir det vääääldigt slappt!

    Förresten var det inget spel denna lördagen, sista omgången var ju förra veckan. Ska vi fortsätta och i så fall med vad???

    Ha d bäst allesammans!

  • lillaguldfisken

    Här öppnar ni nya trådar utan att säga till....
    Tyckte det var lite för lugnt i den andra, konstigt att ingen skrivit på så länge. Sen såg jag att den förr nu gått ut och när jag sökte lite så kom den här...vilken tur att jag kunde hitta hit på egen hand då! Eller vill ni inte ha kvar mig längre nu??!!

    Här är det tropisk hetta, vet inte riktigt vart man ska ta vägen. Martin är dessutom sjuk, haft nästan 40 graders feber nu sen i fredagskväll och igåt kväll spydde han två gånger. Men trots den höga feberna har han ätit och varit lite piggar idag. Stackars liten.


    Martins mamma!
Svar på tråden Gbg´s lattebarn bäst före Sep-06 och innan April-07 forts..