• Martina 76

    Fortsättningstråd för mammor i Västerås... x7

    Så var vi inne på sjunde tråden tjejer...och Daniel.

  • Svar på tråden Fortsättningstråd för mammor i Västerås... x7
  • Martina 76

    Vi åker till Löga nu på morgonen. Vore kul om någon av er dök upp och gjorde oss sällskap! Annars hoppas jag att ni ändå får en härlig dag i solen!

  • nettan75

    Så nu var man ledig i helgen och sen är det bara två veckor kvar!! Både skönt och jobbigt.. Känns inge bra på jobbet längre men samtidigt blir framtiden så oviss utan ett jobb.. Men men..

    Puh vilken värme.. Funderar kraftigt på om vi ska åka och ta oss ett kvällsdopp någonstans??

  • Martina 76

    För oss blir det nog Löga i morgon också. Mälaren är lite i kallaste laget än så länge. Man får njuta så länge det varar. Men jag hoppas det blir så här hela sommaren!

    Nettan, arbetsmarknaden är ju rätt bra nu så det ska nog inte vara några problem att hitta nytt jobb.

  • Lottis68

    Ja Anna, får se om vi ses idag då...kanske du blir tagen idag av dina vänner...vem vet! Ses kanske...

  • nettan75

    Jo den kankse är det men har ju ingen direkt utbildning samt vill ju inte jobba så att jag måste pendla.. Då blir ju situationen densamma som nu.. Kris om vi måste hämta en sjuk Becka på dagis..

    Imorgon kommer vi åka ner till Löga om vädret håller i sig.. Hoppas vi ser ngn därnere!!

  • Martina 76

    Oj, oj, oj...igår var det möhippa. Turridning på Ängsö, spa, middag och party på Blue moon. Kom i säng 04 o vaknar ändå vid 08 - det är nåt fel på mig!

    Idag blir det solglasögon på hela dagen...är lite sliten...

  • Lottis68

    Ha,ha...låter som du hade kul Anna...
    Nettan: Vi var på lögarn idag på f.m...janne ville hem tidigt...

  • nettan75

    Sorry Lotta! Glömde säga till här men vi åkte till Parken Zoo I Eskilstuna istället.. Tittade på djuren och åkte karuseller.. En riktigt härlig familjedag!! Nästa gång tar vi nog med badkläderna också!!

  • Lottis68

    Nettan: Det där lät ju jättetrevligt ju...det måste vi göra vi med... har pratat om det, men inget mer...kanske hinner vi det på semestern...

Svar på tråden Fortsättningstråd för mammor i Västerås... x7