• Junipingla

    Fikatråd för hemma-hos mammorna i HBG #6

    Ny tråd för oss!


    Mamma till fyra! + bebis i magen v. 24
  • Svar på tråden Fikatråd för hemma-hos mammorna i HBG #6
  • lyckliga snäckan

    Jag är med!

    Louise: Bra att du hittade tillbaka till oss! Tänker på er.

    Lindex säljer också ut soldressar för 99 kr. Fina tvådelade. ( i Ängelholm!)Om någon har vägen förbi.

    Vilken sommar som vi fått. Härligt! Var på bröllop i helgen i Kinna. Åh, vilken fest. Underbart. Längesen jag dansade så mycket. Tråkigt för mig så satt min tubklänning lite illa- så jag fick hålla mer i den än i min kavaljer ; )

    kram i sommarvärmen.
    Dags för en träff i det gröna snart!

  • uppsala

    jag är också här! På tis åker vi till a.lindgrens värld sedan lite sem i sthlm o uppsala. Åter om en vecka.

  • metallgem

    I helgen var jag och K på High Chaparal och jobbade. Sk*tkul hade vi! A var hos mormor i 2 nätter och det hade gått jättebra. Men för min del hade det räckt att vara ifårn henne i 1 natt... Fast, nu i efterhand när det hade gått så bra och det gick bra när vi kom hem igen kan jag tänka mig att göra om det.

    Vi stod tillsammans och sålde öl på bikers meet. I norrlands guld kepsar. Jag i mitt rätta element...

    En annan mindre kul grej är att jag blivit av med min mobil, hemma. är övertygad om att A har lagt den på ett bra ställe. Har letat ÖVERALLT men hittar den inte. Frågar jag A om hon sett den säger hon bestämt "Mmmh". När jag frågar om hon vkan visa mig var säger hon "nä" och ler....... hm..
    Problemet är ju att alla nummer jag har finns där i, jag kan inga nummer i huvudet längre.

    Hoppas Fighter och Uppsala har det bra på sina semestrar!

Svar på tråden Fikatråd för hemma-hos mammorna i HBG #6