• Polette

Oärlig säljare på Tradera....

Jag är en ganska nybörjare på Tradera...har inte köpt mycket och aldrig sålt något. Nu har jag råkat ut för en säljare som är oärlig och dessutom otrevlig.

Det hela började med att jag vann hennes auktion för snart två månader sedan. Betalade så fort jag fått bet-informationen, som jag fick be om efter några dagar. Hoppades på att hon skulle skicka varan inom åtminstone två veckor då det skulle vara en present.