• Edgren

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Om du tycker att du har en blogg du vill dela med dig till andra av. Kan du lägga upp den i det här forumet.

Jag är först zazz82.blogdog.se

Här kan du läsa om min vardag mitt liv tankar och känslor jag har som ensamstående förälder. Med ett hem varande barn och ett barn på håll.
    "Min blogg mitt språk mitt skit"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-27 14:57
    Ny blogg igen www.nogg.se/zazz82 Handlar om de samma som ovan. Ville ha kvar min gamla därför att den har fler funktioner jag gillar

• Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!
  • Egomamma

Jag har gjort reklam för min blogg LÅÅÅÅÅNGT bak i tråden, men nu är den ju så mycket bättre så det är väl dags igen då.. Egomamma.se är adressen.

Vad skriver jag om då?

Hunden såklart! Chappo är en ny medlem i familjen, men han tar upp massor av tid. Jag skriver om honom allmänt sett, men också hur han tränas med klicker och en hel del foton blir det med. Jag har en egen fotodel på bloggen eftersom det, tillsammans med Scrapbooking (digital) är ett av mina större intressen.

Kidsen såklart!

De små i familjen har ju en betydande del i bloggen i alla fall i perioder. En sjuåring och en blivande tvååring bäddar ju för komiska dialoger, lite äventyr och en del bilder. Plus att det finns en och annan föräldraskapsåsikt som ofta baseras på mina erfarenheter med mina barn. Man måste inte få barn som är pinnsmala och långsamma i utvecklingen bara för att man inte ammar. Och barn dör inte av att få lite gränser. Jag skryter lite om att min sjuåring städat sedan han var i lillkillens ålder, om än mer på skoj då.

Hästar & hästliv så klart! 

Jag har ridit i dryga 25 år och jobbat med hästar både i och utanför landets gränser, som hästskötare, beridare och instruktör. Jag har hållit på med både ridning i så gott som alla former, och trav samt lite galopp och jag är utbildad hästskötare. Självklart har hästar och mitt hästliv en given plats på bloggen! Det är vardagliga inlägg om veckans ridlektion eller mer allmänna inlägg om hur det är att jobba med hästar eller reflektioner på olika hästrelaterade saker.

Under kategorin Bloggrelaterat hittar man mina tips på vad som gör en blogg bra. Inte för att jag är en expert, men för att det kan vara kul att läsa vad andra tycker i frågan.

Dessutom är det ju fullt av fånerier, tips, egotrippar och roligheter blandat med en stor portion ironi och en och annan photoshoplek, listor och annat smått och gott.

Min blogg har en rätt tydlig inriktning, nämligen allt som intresserar mig. Och många andra. Jag har faktiskt tagit bort majoriteten av vardagsinläggen just för att min blogg ska vara lite intressant för de flesta.

Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!