• Teskedsmamman

    Faddertråden för oktobermammor 2006 - "the show must go on - again"

    Nu är det en tråd från 2-årsdagen! Kanske dags att börja prata födelsedagaspresenter, nästa tråds födelse sker strax innan födelsedagarna drar igång...
    2-årstrotset står för dörren, välkomna in Och så här började det hela i januari 2006:
    Hej alla blivande oktober-mammor!
    I den här tråden håller ni med BF i oktober 2006 och vi som fick barn i oktober 2005 till!
    Tanken är att ni som väntar barn ska ha någon att "hålla i handen" under graviditeten och den första omvälvande tiden med bebis. Och vilka passar då bäst om inte vi som gjort exakt samma resa under exakt samma tid av året!?
    Vi plussade också i januari/februari, funderade på om man kan åka slalom under tidig graviditet, undrade hur många påskägg man kan äta med bebis i magen, svettades halvt ihjäl under sommaren, hade ingen aning om hur man bäddar en barnvagn i oktober, undrade om det är bäst att fira jul hemma eller på resande fot med en 2-månaders och blev halvt vettskrämda av vinterns RS-varningar!
    Så kom med frågor och funderingar, vi lovar att svara efter bästa förmåga och eftersom vi är så många kommer ni garanterat få en massa olika svar att välja bland
    Vi ser fram emot att få följa er och era magar på världens häftigaste resa!"
    Skrivit av Skrinda
    -------------------------------------------------

    Här bor vi!
    Snusadus - Malmö
    Tekannan80 - Malmö
    huny - Malmö/Lund
    lilla bunny - Malmö
    Teskedsmamman - Halmstad - fadder
    MrsNash - Halmstad
    NanaS - Falkenberg
    Citrina - Alingsås
    memelie - Motala
    FrökenJ - Katrineholm
    Sassa82 - stockholm
    MiniGrynet - Stockholm
    Sara1981 - Västerås
    s k r i n d a - Uppsala - fadder
    annahconda - gävle
    mianyckelpiga - gävle
    iorlina - Östersund

    Mina drömmar uppfylldes 0402, 0510 och 0707, tre underbara killar!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-28 11:44
    Sassa82 - stockholm - fadder

    fel ska vara rätt

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 22:30
    Här befinner vi oss idag:
    oktoberbarn.forum24.se/oktoberbarn.html

    De som skrivit i tråden innan är välkomna in i forumet, sök på ditt FL-nick så vi vet vem du är
  • Svar på tråden Faddertråden för oktobermammor 2006 - "the show must go on - again"
  • iorlina

    Jag och Jonathan skriver naturligtvis in oss med! Terminator-Ture är i toppform i dag och mamma har inte sovit alls i natt eftersom den spenderades på nattåget hem från Göteborg...

  • Teskedsmamman

    Idag har Alfred fått sin första tand och hans vagn har äntligen kommit efter2 mån väntan!


    Mina drömmar uppfylldes 0402, 0510 och 0707, tre underbara killar!!!
  • miniGrynet

    Hittat hit också!


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • AnnahConda

    var ut igår och tyckte att jag tog det lugnt... men shit pommes, tål ju ingenting, blir nog en lååång bakisdag idag eftersom mannen precis åkt iväg för att arbeta.


  • s k r i n d a

    Också hittat hit!

    Tesked: jättebra trådstart, men jag är ganska säker på att Sassa82 också är fadder? Skönt att vagnen anlänt och kul med tänder

    AC: vad gjorde du uppe 05!? Du kommer ju vara såååå trött idag Nä, man tål verkligen inte mkt nu för tiden...

    Vi ska ha "vuxenhelg" E ska bo hos mormor och morfar och vi ska inte göra något vettigt, bara slappa. Mmmmmmmm.... SÅ skönt!

Svar på tråden Faddertråden för oktobermammor 2006 - "the show must go on - again"