• SimonsTilda

    Hur länge väntade du?

    Jag förlorade min son i anencefali ..
    Blev igångsatt o han föddes den 4 / 6 .. Undrar nu om mångon vart mäe om något liknande , o om ni isåfall kan svara på hur länge ni väntade , innan ni blev mäe barn igen .. o hur länge efter förlossningen ni blödde o hur långt efter ni fick mens igen .. Tiilda-Modiin@hotmail.com

  • Svar på tråden Hur länge väntade du?
  • MansonDust

    Vi väntade tills 1:a mensen kom tillbaks, det dröjde ca 7 v. Minns inte exakt hur länge jag blödde, men runt 1 mån, men mot slutet väldigt lite.

  • Kattis1

    Jag beklagar så att ni inte fick behålla er lille kille

    Jag födde vår lilla ÄnglaJulia 20 april och vi började verkstan igen så fort jag slutat blöda och det var i början av juni.

  • SimonsTilda
    Svar på #1
    Okej .. Jag slutade blöda efter förlossningen för en vecka sen , o sen i måndags har jag har typ små blödningar .. Vet du va de kan va ? :/
  • MammaFiaa

    Beklagar verkligen! Sånt här ska inte få hända, men tyvärr gör det ju de ändå.

    Jag blödde i 2½ månad efter att jag hade fött lilla Isabelle.

    Lycka till med allt i framtiden, kramar/ En annan änglamamma

  • AngelOfLove

    Vet inte om det hör hit, men jag gjorde en abort 22/7 (som jag egentligen ångrar nu), men jag blödde bara i 4 dagar. Har haft lite ljusbruna flytningar sen dess, men inget mer. Är det något fel eller läker min kropp bra? Blödde bloder i 4 dagar för att sedan inte blöda alls. *Är det vanligt?

  • SimonsTilda
    Svar på #1
    Okej. Jag blödde en månad efter att han föddes, sen gjorde jag skrapning den 4 Juli ,alltså en månad senare , o nu 1 Augusti, kom mensen tillbaka.
  • SimonsTilda
    Svar på #2
    Okej. Jag blödde en hel månad, efter att gossen föddes, vart tvungen att göra skrapning, men den drog dom ut på, tills en månad efter han föddes.Alltså skrapades jag 4 Juli, den 1 Augusti, kom mensen .. Är de bara till att köra då ? :P
  • MansonDust
    SimonsTilda skrev 2008-08-04 12:19:14 följande:
    Svar på #2Okej. Jag blödde en hel månad, efter att gossen föddes, vart tvungen att göra skrapning, men den drog dom ut på, tills en månad efter han föddes.Alltså skrapades jag 4 Juli, den 1 Augusti, kom mensen .. Är de bara till att köra då ? :P
    När mensen har varit är kroppen återställd.
  • SimonsTilda
    Svar på #9
    Va bra ^^ Måste bara säga att de känns väldigt bra , att du svarar . Som vart mäe om nästan samma sak o så .. Är int så många andra som har de.. Som jag vet iallafall .. Sen är jag ofta inne på din lunar o så ^^ Hehe . Juste , när Hope föddes, så blev jag borttagen o blockad från ungmamma klubben på lunar, om jag nu blir gravid igen, såär de bara att ansöka som vanligt ?
  • MansonDust
    SimonsTilda skrev 2008-08-04 15:11:04 följande:
    Svar på #9Va bra ^^ Måste bara säga att de känns väldigt bra , att du svarar . Som vart mäe om nästan samma sak o så .. Är int så många andra som har de.. Som jag vet iallafall .. Sen är jag ofta inne på din lunar o så ^^ Hehe . Juste , när Hope föddes, så blev jag borttagen o blockad från ungmamma klubben på lunar, om jag nu blir gravid igen, såär de bara att ansöka som vanligt ?
    Du blev borttagen eftersom det är reglerna, hoppas du förstod det. Det är bara att ansöka igen när du är gravid igen.

    Jag förstår att det känns bra, det tyckte jag också när folk med liknande erfarenheter skrev till mig. Lycka till !
Svar på tråden Hur länge väntade du?