Bubblar vidare
Ja, här bubblar vi vidare alla bubblor!
Ja, här bubblar vi vidare alla bubblor!
Muppe, halv 9-9 passar mig utmärkt! Jag har frågat feb också men jag hoppas att det är ok med henne att jag kör med dig nu när du var först till kvarn . Vilken kväll passar dig bäst? Mån, tis eller tors funkar här..
Tjoddan, det blev inget IKEA, solen sprack ju upp så det blev parkbesök i stället. Hade de släppt nya katalogen? Fanns där något fint??
Vill bara förtydliga hur jag känner i denna cirkus, jag ber inte om ursäkt för att jag startat tråden utan för att jag sårat folks känslor. Försöker nu lägga det bakom mig och hoppas att alla andra berörda kan göra detsamma.
Feb och jag har för övrigt pratat om ett ev. hemma hos fika här nästa vecka på onsdag fm. Någon mer som vill hänga på?
Muppe, jag bokade just upp feb på torsdagar men spelar gärna mer än en gång om du kan måndagar eller tisdagar?! *hoppas*
Ja den där gurksporten får vi gå på senare...
Töser..lite badminton kan jag oxå haka på. Gurka har jag aldrig spelat men testar gärna
Hemma hos fika nästa vecka låter kalas MEN JAG JOBBAR...buhu!!!! Det är så synd om mig
Kanske kan smita ifrån på lunchen o titta till er?
Imorgon ska jag släpa med mig stackars sambo och ännu mer stackars Vilja till dada da da da da (fanfar) ULLARED!!
Idag har vi simmat igen, vilja älskar sin simskola hon blir som förbytt..ett vilddjur
Hej!
Tänkte att jag skriver en rad här om det är okey!!
Jag förstår precis anledningen till att denna tråd kom till, jag har bara träffat er som är med här live!
Jag hoppas att jag kommer att träffa även er framöver..... För antingen fika med barn eller att "fira något" Jag firar ju att ha börjat jobba igen!!!! Eller inte!
Hoppas att det var ok att skriva här! Inboxa gärna om det är något, tar det hellre den vägen än här! Avvaktar lite med FL för att istället försöka träffa er live!!! Kanske tom redan nästa vecka hos Katarina!
Kram Birgitta
Hej 4 feb! Håller med om att det var länge sedan. Jag är jättesugen på lite fikadater nu och hänger gärna med nästa vecka.
Ella skulle ha sin första dagisdag idag men jag beslutade att endast gå och hälsa på i nya gruppen idag så får hon börja imorgon. Det kändes iaf bra och jag är så glad för det! (som ni kanske minns har jag ju inte varit helt nöjd med hennes dagis). Så det blev lite lek på ÖF istället, tack för sällskapet Nilwa!
Jeaxx - shoppa lite för mig också i Ullared imorgon!
Belly, Hänger gärna på en promme till IKEAlunchen imorgon. Messar dig oxå. Vad roligt att träffas! Är det nån mer som kommer?
Katarina, hänger oxå gärna in på en "hemma hos" fika nästa onsdag =)
Måste rusa!
Tillbaks igen!
Har inte läst nåt i andra tråden ang. den här men jag håller med er andra. Tycker det är helt okej att vi som känner varandra mer startade en egen tråd. Samtidigt är det väldigt tråkigt att folk har blivit sårade.
Snaaart, tänk kl. 2 i natt; kommer min man hem igen efter att ha varit borta i fyra dagar.
Jag har bara en sak att säga till Jeaxx och Angela (o även Tempo?): Jag bugar mig för er "själva en hel vecka-mammor" och säger starkt jobbat! You girls rock! Inser att jag är bortskämd med att ha min man hemma en stor del av tiden.
Jaha, nu är det väl snart dags för sängen antar jag. Ser kanske en del av er i morgon då?
Kirr, lunchen på IKEA imorgon blev inställd (har du tappat bort träfftråden kanske? Säg till isf så lägger jag in en länk), men du och jag kan ju luncha hemma-hos istället kanske? Eller bara en promenad? Får se om jag kan gå imorgon bara, har varit på spinningpass ikväll... Härligt att G kommer hem igen, alltid extra skönt att kramas då. Vet hur det är när karln är borta en vecka sådär, inte alltid helt lätt - men jag tyckte även att det var rätt skönt i vissa stunder måste jag säga.
Bara att få göra vad man víll hemma när bebisen har somnat.
RAPPORT från bantningsträsket:
Jag är numera både förlovad och gift igen!!
Och inte för att jag gjort ringarna större (obs inget fel med att göra det!) utan för att jag kämpat - kämpat - och så kämpat lite till. Nu har jag bara 2,5 kilo kvar till mitt MÅÅÅÅL!!
Muppe, vad tråkigt! Vi har inga fler spelningar i jkpg inbokade, säger till om det blir nåt. Annars kanske du är sugen på en tripp till Skåne på lördag t.ex?
Belly, helt på promme o hemma hos lunch. Såga att lunchen var inställd sent igår så jag messade dig. Matheo sover mellan typ 11-12.30 så antingen promme då, innan eller efter lunch. Här är det bara jag o Matheosonnen hemma så vi kan vara här om du vill.
Är det nån mer som vill hänga på är ni så välkomna =)
Katarina, du sa nåt om att du ville gå promme vid A6, vi kan trava runt här om du är sugen.