Inlägg från: Lillevida |Visa alla inlägg
  • Lillevida

Valp + 7-månaders bebis?

Erfarenheter kring detta?? Det är så, att vi precis börjat arrendera rätt så stora jaktmarker, o kommer att behöva en jakthund. Nu tänkte jag att de kanske kan vara bra, att skaffa nu, när jag ändå är mammaledig!

Är införstådd med att det kommer bli jobbigt, men de hade varit bra o höra era erfarenheter kring detta. Nån som haft valp o 7-månaders samtidigt.

Valpen kommer att vara leveransklar nästa vecka, o då börjar även min mans semester.

Va tror ni??

• Svar på tråden Valp + 7-månaders bebis?
  • Lillevida

Ja, min man har 4 veckors semester. Våran bebis är väldigt lugn av sig, o sover ganska länge på morgonen. Är de fel att sticka ut o kissa valpen innan lillan vaknat på morgonen?? De går ju rätt fort, menar jag.

• Lillevida

De känns inte fel. Tänkte precis så som du skrev, att de inte är värre än när man går in o duschar. De gjorde jag precis, o då var hon vaken i sin säng. Hon har inte börjat krypa heller, eller nåt sånt..

MissLaila skrev 2008-07-15 11:47:21 följande:
    När jag skrev att jag gav sonen välling så menade jag att jag gav honom välling i sin säng och gick ut med hunden medans han låg i sängen.. Nu på kvällen när min son sover så måste ju hunden ut så jag går ut sista gången när han ligger och sover.. Om det känns fel att lämna barnet själv i sängen så skaffa en barnvakt så du hör barnet när du går ut.. Det är inte värre att lämna barnet i sängen för att gå ut och kissa hunden än vad det är att lämna barnet i sängen för att duscha.. Anders Fru skrev 2008-07-15 11:43:21 följande:
Svar på tråden Valp + 7-månaders bebis?