• Svar på tråden Några 85:or som väntar första barnet i November fortsättningen....
  • lyckligt gift

    Kul att du hittade hit. Är det någon av oss 85:or som har eller ska kolla könet eller redan fått reda på det på UL?

  • dragspelet

    Jag har redan tittat och det vart en liten flicka! :)

    Alltså tycker inte ni att det är alldeless för lång tid kvar till november!! Jag vill att hon ska komma ut nu! ;)

    Någon som fått besvär med bäckenet eller liknande?

  • lyckligt gift

    Vi har också kollat och fått reda på att vi väntar en liten Linnéa.

    Känns som att dom här 90 dgr som jag har kvar går alldeles för sakta.

    Har fruktansvärda foglossningar, kan inte arbeta mycket så gör dom sig till känna.

    Själv då?

  • dragspelet
    Svar på #4
    Jag jobbar fortfarande heltid på förskola samt extra på 7-eleven på helgerna men börjar väl känna mig lite smått sliten måste jag erkänna!!

    Har dock sparat hela min semester så jag jobbar bara fram till sista oktober... Då har jag iallafall ev 25 dagar att gå hemma och ta de lugnt innan hon kommer! :)

    Men jag gör verkligen absolut ingenting när jag kommer hem från jobbet. Jag ligger bara i soffan och blir servad av min kära sambo..Tror att de är därför jag orkar jobba så mycket! :)

    Hoppas att allt blir bra för dig då! Det är verkligen inte skönt
  • Cissi2008

    Jag är född 24 dec 85 och väntar min första barn den 20 nov :)
    Ville veta kön men bebben hade korsat och dragit upp benen så det gick inte se och här uppe får man inget andra ultraljud bara för att se kön, dom som får ett andra ultraljud är dom som är sjuka eller över 40 eller i nån annan "riskzon".
    Jag vill ju veta nu vad som döljer sig därinne.

  • saraaeger

    Väntar mitt första barn den 24 november, tycker att det är en sån lång väntan.. Längtar så. Vi hoppas att vi får se könet på UL i v.32, de kunde inte se i v 18. Ngn Skåne tjej här?

Svar på tråden Några 85:or som väntar första barnet i November fortsättningen....