Inlägg från: Johan o Carro |Visa alla inlägg
  • Johan o Carro

Är PORR otrohet?

Porr är inte otrohet. Dom som tycker det är bara osäkra på sig själva/dåligt självförtroende.

• Johan o Carro
    Anonym skrev 2008-08-26 23:00:49 följande:
    jag är inte osäker eller har dåligt självförtroende, men när min kille tittar på porr så FÅR jag dåligt självförtroende istället. Varför ska min kille göra något som får mig att må dåligt?
    Blir man upprörd eller i ditt fall fall får dåligt självförtroende så tror jag att det betyder att du inte är trygg i dig själv/älskar dig själv, eller du tror att du inte att duger. Där har du problemet.
  • Johan o Carro
    Anonym skrev 2008-08-27 19:55:47 följande:
    Johan o Carro skrev 2008-08-27 11:44:31 följande: Han ljuger om det, Säger att han inte tittar fast han smyger med det. Säger att han inte gillar sånt, men kollar ändå så fort han får chansen. Det är ju ett svek mot mig och det leder till att jag mår dåligt och inte förstår varför han måste titta på porr. Då känner man ju sig verkligen oduglig. hellre att han var ärlig isåfall, men om man måste ljuga om det så kan han lika gärna ljuga om allt annat. Det är ju bara för att det låter bra som han säger saker. Finns inget i det som kan få mig att må bra.
    Men hur reagerar du när han tittar på porr? Blir du arg/sur på honom? Kan det kanske vara därför som han smyger med det? För att du inte ska skälla på honom?
  • Johan o Carro
    Anonym skrev 2008-08-27 20:02:22 följande:
    jag anser inte att det är otrohet, men om min kille vill titta på sånt så kommer det inte hålla. duger inte jag? det är absolut inget jag skulle må bra av. Jag vill vara den speciella för honom, inte hålla på att mäta mig med tjejer i porrfilmer. Min kropp är något jag vill att han ska åtrå, inte att han ska se mig som någon lite sämre variant av det han drömmer om i hans filmer.älskar han mig- då slutar han för min skull.
    Det klart att du duger! Och jag tror inte att han jämför dig med tjejerna som han tittar på. I ett förhållande så är man ju två personer, han tycker om vissa saker, du andra saker. Det får man acceptera. Kolla på porr är något som alla killar mer eller mindre gör. Och många tjejer också för den delen. Som jag har sagt innan så har det med självkänsla/förtroende att göra.
  • Johan o Carro
    Anonym skrev 2008-08-27 21:20:22 följande:
    Johan o Carro - så som du kanske förstår så har det aldrig kommit något bra ut av att han tittar på det. Han gör mig lika ledsen varje gång och han kallar mig för en massa olika namn., din jävla f*tta osv om jag säger något.. jag älskar honom och han är i övrigt underbar men han gör ngt som får mig att må så enormt dåligt.
    Jaa, det verkar svårt det där. Som det verkar så behöver ni ta en ordentlig diskution om detta så att ni kommer fram till något ist för att bråka. För det håller inte i längden. Du får förklara för honom precis hur du känner så kanske ni kan komma fram till något som passar er båda.
  • Johan o Carro
    Anonym skrev 2008-08-28 17:10:44 följande:
    om man mår dåligt av att ens partner gör det så tycker jag att partnern ska kunna visa respekt och inte titta helt enkelt. hur svårt kan det vara? hellre att man får titta på gruppsex än att ha ett verkligt förhållande? min kille har avstått för min skull vilket har gjort vårat förhållande bättre än någonsin. jag sa helt enkelt att det är jag eller porr. för jag tycker porr är jävligt motbjudande och det får mig att må illa. Okej att han tittade hela tiden innan vi blev tillsammans men då var han singel och behövde väl något att onanera till. nu har han mig istället.
    Så du tror att bara för att man blir ett par så slutar killen att onanera? Knappast. Tror inte tjejen gör det heller för den delen.
  • Johan o Carro
    Anonym skrev 2008-08-28 22:21:18 följande:
    Johan o Carro skrev 2008-08-28 19:36:30 följande: Alla är inte lika.... ni som är för porr får väl acceptera att det finns dom som inte är för det helt enkelt.. jag tittar inte på det och jag lider inte, det är ju mitt eget val. jag behöver inte ha ett fantasisexliv för att må bra, mitt sexliv är redan bra.
    Det klart att jag respekterar att det finns dom som inte tycker om porr! Men jag förstår liksom fortfarande inte var problemet är om ens partner vill titta på porr? Det handlar om dålig självkänsla - inget annat.
  • Johan o Carro
    Anonym skrev 2008-08-28 22:21:18 följande:
    Johan o Carro skrev 2008-08-28 19:36:30 följande: Alla är inte lika.... ni som är för porr får väl acceptera att det finns dom som inte är för det helt enkelt.. jag tittar inte på det och jag lider inte, det är ju mitt eget val. jag behöver inte ha ett fantasisexliv för att må bra, mitt sexliv är redan bra.
    Och fantasisexliv? Vad menar du då? Onani?
Svar på tråden Är PORR otrohet?