Är PORR otrohet?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
Nää otrogen är han inte!
Dock har jag själv levt i ett förhållande där hans porrsurfande blev ett problem, han valde helt enkelt porren före mej. Men jag anser ju inte att han var otrogen mot mej för det!
Det är ju ungefär som att säga att min man är otrogen om han ser en film med en sex scen i ?!?
Kan ha att göra med att jag gör skillnad på milt erotiska filmer och ren porr... För er som sett Betty Blue vet förhoppningsvis med er att det är en romantiskt thriller men med inslag av sexscener, dock inga fullbordade sådana och förmodligen inte ens med penetration.
Fast jag gillar ju sprut i mun & sånt men inte känner jag mej ett dug fördedrad för det =)
Jag älskar att kolla på porr men om jag ser att kvinnan inte gillar det så är det ju bara en dålig rulle och inget som man blir upphetsad av att se...
Däremot har jag svårt att se det som otrohet.
Om man som partner blir sårad av att den andra kollar på porr är det absolut respektlöst att fortsätta göra det, men otrohet är för mej något min partner gör fysiskt men en annan person irl.