• gosetussen

Är PORR otrohet?

Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?

• Svar på tråden Är PORR otrohet?
  • gosetussen
    Larsgubben skrev 2008-07-18 09:06:30 följande:
    TS: Jag undrar över genus i din fråga. Citat: "Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr???"Är det betoning på "han" eller är det partner i allmänhet du menar?
    Menar givetvis partnern oavsett kön
  • Larsgubben
    gosetussen skrev 2008-07-18 17:31:09 följande:
    Menar givetvis partnern oavsett kön
    Tack. Med ett "han" utesluts möjligheten att det kan vara "hon" som är porrkonsument.
  • Trandansen
    Larsgubben skrev 2008-07-18 17:40:23 följande:
    Tack. Med ett "han" utesluts möjligheten att det kan vara "hon" som är porrkonsument.
    Tror det var ett misstag av TS utifrån det faktum att flest kvinnor vistas här inne. Dessutom får man (t.ex. jag) uppfattningen om att de är fler män som konsumerar porr, men vad vet jag.
  • Larsgubben
    Trandansen skrev 2008-07-18 17:46:21 följande:
    Tror det var ett misstag av TS utifrån det faktum att flest kvinnor vistas här inne. Dessutom får man (t.ex. jag) uppfattningen om att de är fler män som konsumerar porr, men vad vet jag.
    Ja, det tror jag också, håller med dig på alla punkter. Jag ville bara väcka genusfrågan lite grann.
  • gosetussen
    Trandansen skrev 2008-07-18 17:46:21 följande:
    Ja det var bara ett litet slarvfel, men många hänger upp sig på små pettitesser dessvärre Och ja. Det är verkligen fler män som konsumerar porr än kvinnor.
  • Anonym

Nä, tycker inte att han är otrogen. Men om han känner ett behov av att kolla på porr, vilket jag kommit på honom med någon gång, så undergräver det mitt självförtroende väldigt. Räcker det inte med mig, är jag så ful att han inte blir upphetsad av mig längre? Så jag blir väldigt sårad, men det är inte otrohet.

• gosetussen
    Anonym skrev 2008-07-18 19:20:53 följande:
    Nä, tycker inte att han är otrogen. Men om han känner ett behov av att kolla på porr, vilket jag kommit på honom med någon gång, så undergräver det mitt självförtroende väldigt. Räcker det inte med mig, är jag så ful att han inte blir upphetsad av mig längre? Så jag blir väldigt sårad, men det är inte otrohet.
    Och bara det borde få han att sluta med sitt beteende. Om du blir sårad av det villsäga.
  • Anonym (nr 197)

Ja, det tycker ju jag med, men när jag frågar honom om olika sidor som jag sett att någon varit inne på på vår dator så säger han bara att det är hans kompisar och att det är länkar som automatiskt öppnar sig när han är inne o kollar på andra sidor... Vill gärna tro på det, men det gör jag inte...

• gosetussen

Anonym (nr 197) skrev 2008-07-18 21:06:10 följande:

Ja, det tycker ju jag med, men när jag frågar honom om olika sidor som jag sett att någon varit inne på på vår dator så säger han bara att det är hans kompisar och att det är länkar som automatiskt öppnar sig när han är inne o kollar på andra sidor... Vill gärna tro på det, men det gör jag inte...
    Usch vad trist för dig. Han borde respektera dig och dina känslor mer tycker jag.
Svar på tråden Är PORR otrohet?