Är PORR otrohet?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
Jag anser inte att det är det.. Det är ett komplement till sexlivet.
följdfråga vore juh lika dumt som "Är onani otrohet?" Vilket jag tror vi alla är rörande överrens om svaret..
Johan o Carro skrev 2008-08-27 11:44:31 följande:
jag anser inte att det är otrohet, men om min kille vill titta på sånt så kommer det inte hålla. duger inte jag? det är absolut inget jag skulle må bra av. Jag vill vara den speciella för honom, inte hålla på att mäta mig med tjejer i porrfilmer. Min kropp är något jag vill att han ska åtrå, inte att han ska se mig som någon lite sämre variant av det han drömmer om i hans filmer.
älskar han mig- då slutar han för min skull.
NEJ, Hur fasen kan det vara otrohet? Är man otrogen om man tittar på någon annan än ens partner också?
Jag trodde otrohet hade med de intimare sakerna.
absolut inte. både jag och flickvän kollar på porr för då kan man fantisera om sådant man inte kan göra på riktigt. Hon kan fantisera om saker som jag inte ställer upp på och tvärtom. När vi kan leva ut våra fantasier genom porr så är det mycket mindre risk att vi är otrogna...
ja för vilken tur att ni har en säkerhet så att ni slipper vara otrogna mot varandra... jag älskar ju min sambo men risken är riktigt stor att jag är otrogen och sumpar allt med barnen och så om jag inte får se på nakna människor som har gruppsex dagligen.
Johan o Carro skrev 2008-08-27 21:11:45 följande:
Porr är inte otrohet,hur skulle det kunna vara det?
Här tittar vi på porr bägge två ensamma o tillsmans