• Madddde

    Spricka i foten... Gips??

    HejHej... Idag var jag så smart att jag hoppade på en sån här stor studsmatta och det resulterade i att det var sånt hära dubbelhopp så ja ramlade ut från mattan... Trampade snett i landningen och satt på mig på foten. Har inte varit till läkaren (kan vara en stukning) så ja ska vänta tills imorrn. Men de ja undrar är om man gipsar om man fått spricka i foten??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-18 20:13
    Den är inte blå eller någotsånt, men det gör ondare och ondare hela tiden... känns lite som när ja hade en spricka i handen, fast ja vart mera svullen då.

  • Svar på tråden Spricka i foten... Gips??
  • Hihi2

    Min granne gipsades i alla fall när hon fick en spricka. men beror kanske lite på hur stor sprickan är?

  • Madddde
    Hihi2 skrev 2008-07-18 19:49:04 följande:
    Min granne gipsades i alla fall när hon fick en spricka. men beror kanske lite på hur stor sprickan är?
    Okej, kanske är lika bra att ringa imorrn då...! Tänkte om dom inte gipsar så kan man lika gärna ligga hemma å vila eftersom dom inte gör nåt då:) Men då får ja ringa!
  • Nina m 3

    Ring och fråga du! Lika bra att du får det kollat, kan ju vara något litet ben i foten som är brutet också ju. Min dotter fick en spricka i foten i april och hon fick gips men läkaren sa då att om hon varit äldre och kunnat hoppa på kryckor så skulle det inte ha gipsats, så det är nog olika som sagt. Lycka till och hoppas att det onda går över!

Svar på tråden Spricka i foten... Gips??