Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Tänder på unga killar

Sön 20 jul 2008 22:38 Läst 6234 gånger Totalt 63 svar
    Anonym (Vill)
    Visa endast
    Sön 20 jul 2008 22:38

Jag är kvinna, snart 40 år och har ett barn. har inte haft sex sedan hon föddes och innan hon föddes dejtade jag ett par unga killar (pappan är inte ung). Jag fantiserar ofta om unga killar, typ 20-25 år menar jag då. Deras tajta kroppar, smala höfter, rena anletsdrag...ja, jag tycker det är så vackert. Ibladn känner jag mig som en snusktant, tittar i smyg på dem på tunnelbanan, ute...de tittar förstås inte tillbaka.
    Skulle vilja kyssa en ung killes kropp igen. Kan inte tänka mig 40-50 åring. Är jag onormal?

• Sön 20 jul 2008 22:41 #1

Är nog rätt så normalt att tänka så.

Tror det fanns en stor tråd om detta nånstans, kan se om jag hittar den.

• studen­tbrutt­an29
    Visa endast
    Sön 20 jul 2008 22:42 #2

inget fel i det, kör på bara. Unga killar vill ju ha äldre kvinnor iaf.. (ofta iaf)

kommer säkert vara likadan när jag är 40-50 år, vem vill ha gubbar liksom? Killar har ju gjort i alla tider, varför inte kvinnor.

• Sön 20 jul 2008 22:43 #3

neeeee vem fan vill inte ha lamm kött

har faktiskt fått det inte omöjligt dom vill gärna ha en erfaren dam
    e riktigt nice.

• Sön 20 jul 2008 22:44 #4

där fanns den gamla tråden men den har dragit iväg lite hit och dit men lite att läsa kanske det finns där.

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m33285560.html

• Anonym (Vill) Trådstartaren
    Visa endast
    Sön 20 jul 2008 22:49 #5
    Svar på #3
    Hur ska man träffa någon? En gång fick jag hugg på en ung kille ute och föreslog lite försynt att vi skulle ha en fysiskt relation men han tog illa upp, ville inte bli betraktad som ett objekt. Jag skämdes.
    Nu sen jag fick barn är ju min kropp lite förändrad och jag är skraj att en ung kille ska bli chockad. Nog för att det finns gott om mulliga unga tjejer idag, men man är ju liksom lite "mjukare" i kroppen. Unga tjejer har ju "fast" hull liksom. Min stora skräck är att en kille ska bli äcklad.
  • Anonym (Vill) Trådstartaren
    Visa endast
    Sön 20 jul 2008 22:51 #6
    Svar på #4
    OK, tack Oliner, ska läsa lite.
  • Sön 20 jul 2008 22:55 #7

Sen jag separerade så har jag endast träffat yngre killar jag är 35 och den yngsta har varit 19 år....
    Jag har också barn och inte direkt trådsmal men dom har inte haft något emot det.

Hur jag har träffat dom?
    Jag har träffat två av dom via nätet och sen har det varit ute på ställen och sen har det även varit min brors vänner ;)

En kille har jag nu träffat till och från i över 2 år vi har inget seriöst bara kul ihop och sex såklart....Han är 24....

Släpp loss lite och lev livet man lever bara en gång ;)

• shells­tr
    Visa endast
    Mån 21 jul 2008 10:32 #8

Stämmer in... Milfs är ju nått som unga killar också drömmer om !Varför inte mötas på halva vägen

• Fratri­s
    Visa endast
    Mån 21 jul 2008 10:49 #9

Jag tyckte min kille var alldeles för ung när vi träffades (19) men oooo nu kommer jag aldrig gå tillbaks Mitt ex var 31...

Kör på tycker jag, unga killar brukar gilla lite äldre tjejer för vi är säkra i oss själva och vet vad vi vill.

• Mån 21 jul 2008 10:57 #10

Inget fel på att vara snusktant

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll