• Marlene B

Vad handlar du på Lidl?

Jag är en som vill ha hög kvalité på matvaror men är ändå inte rädd för att testa något nytt, testar jag inte så vet jag ju inte vilket som är bäst och dyrast behöver inte alltid vara bäst har jag lärt mig.

Jag har aldrig satt min fot på Lidl men tänkte att man kanske skulle testa den affären en gång och se vad man hittar.

Vilka produkter finns på Lidl som du tycker andra borde testa?

• Svar på tråden Vad handlar du på Lidl?
  • Misse

Grönsaker och frukt!!

Konserver av olika slag funkar också. Har provat deras billiga keso men den smakar beskt.

• Tygbiten

Mörk choklad
    Nötter
    Kolsyrat vatten
    Cola (sonen gillar deras cola, inte jag)

• tilda den vilda

Är alla på Lidl?????

Det är lätt o vara snäll.......... och gratis
  • MansonDust

Cute Baby skrev 2008-07-26 00:55:13 följande:

köper inga blöjor från lidel ,, vi kör bara libero och det har inte dem på lidel ..
    Ni borde testa. Blöjorna är toppen ! När jag haft libero hemma så har jag nästan kysst Lidl-blöjorna efteråt. Libero luktar kiss direkt.
  • Liziz

Jag undvek Lild jättelänge, men då hade Risifrutti tokbilligt gick jag dit och köpte mellanmål att ha på jobbet (MYCKET billigare än på exv ICA). När jag stod i kassakön hittade jag det bästa i deras sortiment: Makadamianötter! Och inte så jättedyra heller!
    Innan jag hittade dit gick min sambo dit emellanåt. De har väldigt goda vitlöksbaguetter samt deras Chicken Nuggets är helt okej. Känns att det är riktig kyckling med panering och inte som McDonald's som är indränkta i frityrsmet.

• tilda den vilda

ja nästa vecka är det mycket som är busbilligt, bla, guldfågeln kyckling file 2 kg för 119kr kebab, 2 för 30, rusar dit nästa vecka o bunkrar upp jippiiiii

Det är lätt o vara snäll.......... och gratis
  • Trynträ

Inte denna vecka då? Eller hur kan du veta vad som kommer nästa vecka. Guldfågel brukar ha bra kycklingfilé så jag borde bunkra upp med isåfall.

tilda den vilda skrev 2008-08-14 08:25:02 följande:

ja nästa vecka är det mycket som är busbilligt, bla, guldfågeln kyckling file 2 kg för 119kr kebab, 2 för 30, rusar dit nästa vecka o bunkrar upp jippiiiii
  • HannaS86

INGENTING!
    Även om jag så vore jättefattig skulle jag inte sänka mig så lågt som till att handla på Lidl. Ingenting där är miljömärkt och de flesta varorna har långa transporter från tyskland och andra länder bakom sig. Allting på Lidl handlar om att vara så billigt som möjligt och det är miljön som får betala istället.

Kommer inte titta in i tråden igen så jag kommer inte svara på ev. svar här men det är min åsikt..

• GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm

fetaost och sesamhårdbröd

reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
Svar på tråden Vad handlar du på Lidl?