• Harling1985

    Idag fick jag beskedet....

    Idag fick jag beskedet att jag fick tillstånd att att avbryta graviditeten...

    Efter att läkarna tjatade att jag iaf skulle ansöka för att ha det färdigt om jag bestämde mig för att göra det...

    men jag får panik, jag kan inte..
    det är ju mitt barn.. mitt lilla lilla barn..
    Hur ska jag bara kunna ge upp det...

  • Svar på tråden Idag fick jag beskedet....
  • fjärilen78

    "kramar om" har följt och läst om dig och jag lider så oerhört med er, ni har ett sånt svårt beslut att ta som jag önskar ni slapp!!

    tänker på dig och skickar massor av styrkekramar!!

  • Harling1985
    fjärilen78 skrev 2008-07-25 13:55:21 följande:
    "kramar om" har följt och läst om dig och jag lider så oerhört med er, ni har ett sånt svårt beslut att ta som jag önskar ni slapp!!tänker på dig och skickar massor av styrkekramar!!
    tack så jätte mycket.. Behövs så mycket styrka som möjligt för att ens kunna ta ett beslut i det här läget!!
    Tack snälla du!!!
  • jagäraf

    Jag vill bara gråta för din skull. Hur ska någon kunna begära att man ska kunna ta ett sånt besked?! Vet att jag själv gjort det men jag visste ju att det inte fanns något som helst hopp och det gjorde saken lättare, trots allt!

  • Harling1985
    jagäraf skrev 2008-07-25 14:27:50 följande:
    Jag vill bara gråta för din skull. Hur ska någon kunna begära att man ska kunna ta ett sånt besked?! Vet att jag själv gjort det men jag visste ju att det inte fanns något som helst hopp och det gjorde saken lättare, trots allt!
    Nä, det är verligen ett svårt beslut, och känner verkligen så mycket neundran till er som har gått igenom något sånt här!! Jag känner mig så liten.. Tänker ibland att jag skulle var så där liten som när jag kunde krypa upp i mammas famn, och hon fixade så att allt blev bra..
    Nu är det jag som är mamman, och ska fixa så allt blir bra, och jag har så himla svårt att se vad som är det bästa, vad som skulle få bäst utgång...
  • Casper04

    förlåt men jag förstår inte? vad är det som har hänt dig/er?

Svar på tråden Idag fick jag beskedet....