• nonayti

    i onsdags begravde vi min Safa,

    Jag kan inte låta bli att tänka att min dotter är nu under jorden,
    Jag ville bara ta henne hem, jag vet hur galet det låter, men jag vill ha henne hos mig, jag vill inte att hon ska vara där under jorden helt ensam och övergiven. Jag har ångest, jag känner att jag har övergett mitt barn. att jag har lämnat henne och övergett henne.

    Ja jag vet jag är galen. men kan inte rå för mina känslor.

    Jag vill ha min dotter, Jag vill inte bli en ängla mamma. jag vill ha bara jordiska barn och jag står inte med tanken att min dotter är död. Hon ska vara levande i mitt famn. Det är så orättvisst. jag läste i en tråd för kvinnor som har varit sexuellt utsatta som barn av sina föräldrar. Jag blev sååå arg, varför sådana människor kan utsätta sina barn för sådant hemskheter. de förtjänar inte att bli föräldrar. de borde aldrig få ha barn. Så varför jag, varför förlorade jag min lilla ängel. varför fick jag inte behålla min dotter och bli förälder till en levande barn. VARFÖÖÖÖÖÖÖR?????

    jag vill må bra, jag vill vara lycklig, men jag kan inte, jag får ångest när jag ler, jag vill ha min dotter, Hur ska jag kunna leva med smärtan. hur ska jag kunna gå vidare utan min safa.

  • Svar på tråden i onsdags begravde vi min Safa,
  • Fragile Angel

    Jag vet inte vad jag ska skriva, ord är överflödiga.

    Kramar till dig/er.


    Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • sophialicious

    herregud det är det värsta som kan hända en mamma jag finner inga ord.... all styrka till dig kramar

  • MinEmPsi

    åh vad jag känner igen mig i det du skriver!

    Vill först och främst säga att jag är så otrolig ledsen att du också förlorade din underbara dotter som jag.

    Jag begravde min dotter Emma 9april, blir snart 4månader sedan..kan inte förstå att det har gått så fort de här dagarna..
    Att när man är i världens kris,hela världen stannar för än ,men så forsätter världen-dagarna rullandes förbi.. det är som man vill skrika ut-Stanna stopp.. jag har just förlorat mitt barn. Världen kan inte forsätta..

    Har väldigt mycket ångest de första månaderna över tanken att jag hade min dotter kropp under jorden. Det är just nu som jag kan ta små pause i det hela.. inte långa,men allafall en liten...

    Folk har försökt säga att min dotter ligger inte där, hennes själ ligger i hjärtat mitt och överallt.. ja,det vet jag..

    men.

    Det jag och min sambo har skapat,tillsammans, den som jag har kännt sparkarna på,hickarna, det som vi har skapat..det ligger under jorden.

    Det är så hemskt att knarkare-våldsmänniskor alla typer av människor som gör sina barn illa, blir förälder.. livet är så oerhört orättvis!! Det är som att säga att jag är värre än de där knarkarna... men nej jag skulle ge henne så mycket kärlek att hon skulle drunkna i det! kan inte heller riktigt förstå varför sådana kan bli förälder..

    men jag försöker intala mig själv, en dag i taget.. en timme i taget.. en minut i taget.

    ett sätt som jag har läst mig här ifrån alla änglaföräldar är att skriv- skriv skriv skriv när det känns som värst.

    jag skrev mycket de två första månderna när vi fick reda på att vi hade förlorat våran dotter.. men nu har det faktist inte blivit av.. men ska börja med det igen, det är så skönt att skriva..man hamnar någonstans där man kan få ut allting..

    Ta hand om dig! och du, En dag i taget!!

  • nonayti

    Tack alla för de varma orden

    Jag har aldrig mått så här under hela mitt liv.
    varje dag vaknar jag med en tung känsla i magen, och det första tanken jag får är :ååhhh hur ska jag klara mig fram till kvällen. Det känns tungt på dagarna och jag vill att det ska vara natt hela tiden så att jag inte behöver göra nåt förutom att sova sova sova.

    'Jag vill sova mig genom det här krisen. men detta är ingen kris, faktum att jag förlorade min dotter kommer följa mig resten av mitt liv. Det går inte att ändra. En kris går att leva igenom men att förlora ett barn, hur ska man kunna då vidare med det.

    Jag måste fortsätta "leva", jag måste handla betala räkningar och göra de vanliga rutinerna som jag måste göra. Men jag vill inte..... Jag börjar jobba på onsdag, men jag vill inte, jag orkar inte... Jag känner mig såååååå laaaaaat.

  • ploppviola

    Tänker på dig o kan ana din maktlöshet o att du vill ha din dotter hos dig.....
    Men hon är inte övergiven i jorden utan hon är ju en vacker liten ängel i himlen som jag tror du kommer att få se den dagen du är där....Tills dess bär med dig henne som de vackraste minnet i världen..Hon lider inte hon är på den allra bästa platsen....Varma tankar o kramar!


    Du är värdefull
Svar på tråden i onsdags begravde vi min Safa,