• Disney­prinse­ssan
    Äldre 28 Jul 19:45
    43974 visningar
    3 svar
    3
    43974

    någon som kan skriva en fin och kärleksfull dikt?

    hej
    I år gifter jag mig med min sambo i tv helt otroligt att det blev så.
    Jag vill att vigselförättaren ska läsa en fin dikt till oss så att inte ceremonin blir för kort.

    Nu är det så att jag är väldigt dålig på att uttrycka mig och min sambo är likadan.

    och att använda oss av en låtetxt eller en dikt som redan existerar känns inge bra. Vill kunna höra något fräscht och nytt.

    Förstår att de är svårt att komma på en dikt till ett par man aldrig träffat men jag tänkte mig något som kan gälla vilket par som helst som har haft det svårt men aldrig vikit från varandras sida

    Kan någon hjälpa mig?

    naturligtvist så kommer dens namn som har skrivit dikten att nämnas i samband med att dikten läses upp. Så det är klart

    tack och jag hoppas någon kan hjälpa mig och att jag inte stampat på någons tår.

    mvh

  • Svar på tråden någon som kan skriva en fin och kärleksfull dikt?
  • Disney­prinse­ssan
    Äldre 28 Jul 19:53
    #1

    puff

  • Disney­prinse­ssan
    Äldre 29 Jul 21:35
    #2

    puff igen

  • Äldre 26 Jul 01:23
    #3

    I mitt hjärta finns ett rum som är bara för dig och var jag än tar plats så finns du alltid oss mig jag hör din varma röst som inspylad musik jag lyssnar på den igen för att du är helt unik i mörk och ljus jag ser din änsikte du är fin fram minnet jag tar fram dina bilder där som du ler jag älskar dig tills jag dö jag vill dö bara bara för dig O ingen annan du år allt för mig utan dag jag har trokig och jag mår dålig när jag ser dig känns att jag ser min värld annars känns ensam och trokig kasta bort din tunga mörka tankarna mitt hjärta blöder den alla jobiga stunder som bortblåsta jag älskar dig fortfarande ett hjärta kan slå ett hjärta kan brista en person kan man få en person kan man mista där någonstans finns du gömd du är Moa som aldrig blir glömd ditt leende ditt skratt du är så fin allt är perfekt med dig jag är glad att jag träffade just dig och ingen annan om du nån gång gråter ring mig jag kanske inte kan gråta med dig men jag kan få dig på bättre humor dina ögon är fin som rådjur jag vill kolla på din bild alltid den finaste som finns allt jag kunnat drömma om den allra vackraste av alla universums stjärnor älskling du är allt som någon kan vilja ha och att jag valde dig är sjukt jag är så glad Såsåså glad du väckte det glada i mig och om jag kunde skulle jag ta ner månen åt dig Du förtjänar det allra bästa även om jag inte alltid kan ge dig det så stannar du hos mig? Jag förstår det inte jag älskar dig jag älskar dig lämna mig inte för att jag älskar dig

Svar på tråden någon som kan skriva en fin och kärleksfull dikt?