Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

Phil and Ted syskonvagn del 11

Är det lätt att öppna spännet i remmen (för den har spänne av nåt slag eller hur?) så kan du fästa den som jag har fäst min (bild), annars behöver man krokar.
    Jag hadde skötväskan bak i somras, men då med syskonsitsen bak, det hadde inte gått med liggläget nerfällt..

Emil 03-Jonathan 05 och LillSessan bf. 2/2.09
  • norgesessan

men det var bara för at den var helt ny, och jag hadde inga andra väskor..

• norgesessan

Jag har bara på ena sidan..Har ingen skötväska, men en axelväska med spänne på remmen (bild), den är lätt att fästa på sidan..
    Har inte originalregnskyddet, men ett tullsa som funkar bra som singelskydd, skaffar nog ett dubbelt när det blir dubbelvagn.

• norgesessan

varför "får" man inte ha bältesmuffar??? ( i england). I norge var det bältesmuffar iallafall

• norgesessan

en massa kärlek, jag har massor med bilder, men på en carena lift...
    Den röda remmen som sitter på syskonsitsen skal användas när den är övanpå, då fäster man den runt handtaget på en av sidorna.

• norgesessan

har man syskonsitsen ovanpå på en sport går det bra att fälla den..(men inte bak)
    Den är dock lätt att knäppa av.

• norgesessan

bebisen kommer att ligga under i början, sen kommer babyn att sitta bakom..(eller babyn ligger i vagnen, dottern sitter ovanpå)

• norgesessan

Har testat met tvåan (14 kg) ensam bak, det fungerade, men man kan inte släppa handtaget..men det är inte så att man får hålla emot hällre...Briovagnen var inte långt ifrån när sittdelen var vänt framåt..
    HAr också märkt skillnad om man sätter en väska med tyngd i i sittdelen..

Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11