Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

dumpad

Hej...har nu läst hela tråden och ville bara säga att jag också blivit lämnad för 8 månader sedan för en annan kvinna. Han packade bara sina saker och allt hände över en natt! Vi var nygifta och allt.
    Han lämnade mig höggravid med vårat 3:e barn och han följde varken me mig på förlossningen och tog inte heller hand om dom andra barnen medans jag var och födde vårat barn.
    Jag står nu ensam med våra 3 barn på heltid och han har ingen kontakt med varken mig eller barnen.
    Jag mår fortfarande skit och kan inte förstå hur jag kan gå vidare...jag har iaf flyttat till en annan stad med barnen så det är skönt att slippa se exet och hans nya tillsammans.
    Han har betett sig som en skithög och jag kan inte förstå varför han hatar mig så mycket som han gör. Pratar skit om mig till alla fast jag nyligen varit hans fru. Jag avuundas er som är vänner med era ex trots allt.
    Jag mår iaf mycket bättre än vad jag gjorde för någon månad. Jag mår bra av att ha barnen omkring mig och våran bebi som nu är 6 månader! Han har knappt träffa henne och vill inte det heller.
    Det tråkiga är att barnen mår mycket sämre än mig. Dom har växt upp med sin pappa som nu försvunnit ur deras liv helt plötsligt!
    Jag kan inte förstå hur han kan lämna sin fru efter 7 år och välja en annan kvinna bara över en natt..
    Men mest av allt kan jag inte förstå hur han kan lämna sina barn bara sådär.
    Jag älskar honom och jag hatar honom.
    Men man blir STARKARE och man blir GLADARE och framför allt så lär man känna sig själv. Jag har nu blivit min egen bästa vän och sakta men säkert håller jag på att bli mig själv igen.
    Kramar till er alla...

Svar på tråden dumpad