• Anonym (tveksam)

Vad hade ni gjort? (Utvik)

Kanske e lite fel ämne men men...
    Det e iaf så här att jag har blivit ombedd att vika ut mig i en känd svensk herrtidning, jag får ha underkläder på mig, visst e det trevligt med extra pengar, men min sambo vill inte att jag gör det, han menar på att han inte vill att massa andra killar ska sitta å runka till mina bilder...
    JAg vet inte riktigt själv vad jag vill, men jag vill ju såklart ta hänsyn till min sambo..
    Vad hade ni gjort??

• Svar på tråden Vad hade ni gjort? (Utvik)
  • starshine

Läste nu att du skulle tacka nej! Smart och klokt val!

• LenaK

Jag kan förstå din tveksamhet; du är sugen, din sambo vill inte. Men jag tror du tjänar på att respektera din sambo i det här läget. Det kan faktiskt paja allt om du gör det....för de kommer användas som runkbilder...så jag förstår honom.
    Mitt råd: Avstå. Familjen är viktigare!!!!!
    Lev på att du fick erbjudandet istället! Vilken komplimang!!! Sen tycker jag att du ska vara lite glad att han inte vill att du ska vara runkobjekt....
    Lycka till hur du än gör!

• LenaK

Bekräftelsen på att du är attraktiv har du ju redan fått....annars hade du ju inte fått erbjudandet!!

• Anonym (tveksam)

Självklart är det inte värt det isåfall! Kärlek är och kommer alltid vara värt mer än pengar för mig

bustösen:
    café e tidningen...

• wellah

vet inga karlar som runkar till slitz och liknande herrtidningar, runkar dom så gör dom det till PORR... inte nån hertidning. Kanske 14-åriga killar gillar att fantisera om slitz-tjejer osv. men om din kille känner konkurrens till dom så tycker jag nog bara synd om honom. Jag tycker alltså hans argument är lite.... tveksamt. Jag tror hans verkliga orsak är att han inte vill att hans tjej ska få uppmärksamhet och ev. hitta nån annan kille att dra iväg med

• Anonym

Kan förstå killar kanske men jag skulle vara stolt om min sambo skulle vara med i ngn bra tidning Skulle bli stolt att han är min Men tjejjer gör ju ofta mer porriga bilder så jag kan förstå att han inte vill det! Klokt val!

• Annika 1983

''vet inga karlar som runkar till slitz och liknande herrtidningar, runkar dom så gör dom det till PORR... inte nån hertidning.''

Om du bara visste hur många ''gubbar''(får man säga det?) som köper sånna tidningar. Och jag kan nästan svära på att dom gör mer än att bara titta och beundra .

''men om din kille känner konkurrens till dom så tycker jag nog bara synd om honom.''

Varför skulle det vara synd om honom för att han bryr sig om henne?

''Jag tycker alltså hans argument är lite.... tveksamt.''

varför e det konstigt? Han e ju kär i sin tjej och rädd om sitt förhållande? Det e väl inget konstigt med det?

''Jag tror hans verkliga orsak är att han inte vill att hans tjej ska få uppmärksamhet och ev. hitta nån annan kille att dra iväg med''

Det känns väl bra för henne också att veta att han vill ha henne för sig själv?

Han är kanske rädd att något ska hända? jag menar om hon viker ut sig så kan jag lova att det kommer sjuka beundrar brev hem till deras adress och det kan väl inte vara så kul m man försöker ha ett fungerande förhållande.

Så ts jag tycker du gör rätt i att tacka nej. Jag tror du kommer vinna dubbelt så mycket på det. Och att du är attraktiv har du ju redan fått bekräftat eftersom du blev tillfrågad

• starshine

Vill inflika att t.o.m Madonna ångrar att hon varit så sexig i sin kärriär.
    HON av alla

Svar på tråden Vad hade ni gjort? (Utvik)