• OHs mamma

    Är du redo att skaffa barn? TEST:10 frågor som avgör var du befinner dig på skalan.

    Gjorde ett självtest på alltombarn.se, frågan löd; "Är du redo att skaffa barn?"

    Mitt svar blev;
    "Du är helt klart mogen för att bli förälder, det verkar ju vara det enda du har på hjärnan! Lycka till!"

    Vad får du för resultat?

  • Svar på tråden Är du redo att skaffa barn? TEST:10 frågor som avgör var du befinner dig på skalan.
  • snappi81

    Samma som dig och det va väl tur iom att jag redan har barn!


    *För att komma vidare, måste man orka blicka framåt!*
  • ejjasj

    ''Du är helt klart mogen för att bli förälder, det verkar ju vara det enda du har på hjärnan! Lycka till!''

    hahahahahaha - det är faktiskt inte så men vissa svar var ju inte direkt 'multiple choice' utan mera olika sidor av samma mynt, typ :)

  • OHs mamma

    Åh! Det här resultatet gjorde ju inte längtan efter barn något lättare! *suck*

  • FruGustavsson

    fick

    Du är ju redan ett päron, grattis!

    hehe, det var ju tur eftersom jag har två och väntar en tredje

  • morrontrött

    "Du är helt klart mogen för att bli förälder, det verkar ju vara det enda du har på hjärnan! Lycka till!"

    jag har 2 barn

  • NathalieAndersson

    "Du är ju redan ett päron" ;_)


    *¨`·» Liam 060228 *¨`·» Neo 080722
  • Michayla

    Du är helt klart mogen för att bli förälder, det verkar ju vara det enda du har på hjärnan! Lycka till!

    jag med TROTS att jag svarade helt ärligt

  • Bubbelbarn

    Fick:
    Du är helt klart mogen för att bli förälder, det verkar ju vara det enda du har på hjärnan! Lycka till!

    haha kan stämma, tur att man redan har barn!


    Mamma till Tindra 060919
  • Banana82

    Som jag trodde (inte så särskilt förtjust i barn utom min gudson som är helt underbar, andra barn gilalr jag inte) så fick jag: Oj, oj, oj, det verkar vara långt kvar tills du ens börjar tänka i bebisbanorna. Lek färdigt innan du satsar på en knodd!

  • Nisseblubb

    Man har alltså tre valmöjligheter på varje fråga:

    1. Du är megaultrabarnkär som snuttgullar med varenda barn du ser på gatan.

    2. Du super, knullar runt, kommer bakfull till jobbet varje dag och är totalt oansvarig med pengar.

    3. Du är redan förälder

    Kändes lite fånigt att få det nedtryckt i halsen att man var #2 på varje fråga

  • MissSummer
    Nisseblubb skrev 2008-07-31 10:57:56 följande:
    Man har alltså tre valmöjligheter på varje fråga:1. Du är megaultrabarnkär som snuttgullar med varenda barn du ser på gatan.2. Du super, knullar runt, kommer bakfull till jobbet varje dag och är totalt oansvarig med pengar. 3. Du är redan förälderKändes lite fånigt att få det nedtryckt i halsen att man var #2 på varje fråga
    Ja jag håller med :P frågorna var väldigt stereotypa, fanns liksom inget mellanting, om man tycker att barn med köttfärssås runt hela truten inte är jättegulligt ska man absolut inte skaffa barn för då skulle men bli en hemsk förälder
  • karinagumman

    tyckte med att frågorna var för självklara... inte svårt att rösta rätt där..
    men inte heller lätt att rösta ärligt..

    många frågor som var svåra.... det fanns liksom inget mellan...


    mellan äl & bim.... bim 6/8
  • OHs mamma
    Svar på #15
    MissSummer skrev 2008-07-31 11:05:02 följande:
    Ja jag håller med :P frågorna var väldigt stereotypa, fanns liksom inget mellanting, om man tycker att barn med köttfärssås runt hela truten inte är jättegulligt ska man absolut inte skaffa barn för då skulle men bli en hemsk förälder
    det är helt sant! men lite kul är det ändå :P
Svar på tråden Är du redo att skaffa barn? TEST:10 frågor som avgör var du befinner dig på skalan.