• Winna
    Äldre 3 Aug 08:05
    2448 visningar
    6 svar
    6
    2448

    Varför blir det inget????

    Nu har vi det väldigt tungt, det händer inget på barnfronten, vi kämpar på varje månad men inte blir jag gravid inte, undrar va vi gör för fel???
    Det känns som om jag inte kan bli med barn en gång till eller så är det kroppen som säger stopp.
    är det nån mer som har hållt på över ett år efter missfall?
    Det börjar kännas väldigt tungt och jag känner ibland att det kanske inte är meningen att jag ska få bli mamma, jag kanske är för egoistisk.

    När jag har förlorat två pojkar i så sena missfall så kanske det händer samma sak igen. Fast läkarna mer eller mindre lovade efter första misssfallet att det inte kunde hända igen, men det gjorde det.

    Ville bara skriva av mig lite känner mig så himla arg och besviken på mig själv.

    Kram Angelica
    Änglarna Oscar och Tim´s mamma
  • Svar på tråden Varför blir det inget????
  • Anneli ÄnglaL­inus mamma
    Äldre 3 Aug 10:04
    #1

    Jag beklagar verkligen förlusten av era två små!

    Det är svårt att hitta styrkan att orka kämpa vidare och månad efter månad bli besviken.

    Kom gärna med in på tråden nedan. Vi är många som kämpar och det är skönt att göra det tillsammans.

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m32676197.html

    Styrkekramar Anneli

  • Tulpan­74
    Äldre 3 Aug 10:16
    #2

    Åh vad jobbigt. Jag förstår att de där tankarna dyker upp, men självklart är det inte så att du inte är menad att bli mamma (till levande barn)!

    Får du hjälp med utredningar och så? Om inte, prova gärna att gå privat.

    Önskar dig massor av lycka till!

    Många kramar
    *Elias* mamma

  • malida­d
    Äldre 21 Oct 16:00
    #3

    Hej!
    Är själv gravid efter att vi förlorade vår son för ett år sedan.Men vad jag skulle säga var att min kusin fick missfall och blev inte gravid under året efter. men precis när de skulle på utredning plussade hon, med tvillingar....så snälla köp hummer och champange och försök igen.
    Lycka till

  • Mollie­77
    Äldre 21 Oct 19:40
    #4

    Bekalgar sorgen o önskar er lycka till!

  • Amis
    Äldre 21 Oct 21:11
    #5

    Jag beklagar din förlust.
    Oh jag förstår verkligen vad du går igenom. NU har vi det gått 7 månader sedan vi förlorade sonen och forfarande efter 3kurer pergo (hormoner) har inget hänt. Nu är det väntan på IVF.
    Begär en utredning, det har du rätt till efter ett år.
    Kramar

  • Äldre 22 Oct 21:43
    #6

    Känner med dig... Kram!

Svar på tråden Varför blir det inget????