Inlägg från: fru som vill ha bebis |Visa alla inlägg
  • fru som vill ha bebis

    Någon med tips vad man kan skriva i ett personligt fadderbrev?

    Tessie tessie: Jag ska också ordna en namngivningsceremoni i september. Funderar också på fadderbrev... Hur många faddrar ska ni ha?

    Malle85: Vilken fin och passande dikt! Den ska jag nog använda

  • fru som vill ha bebis
    Svar på #4

    Tessie tessie skrev 2008-08-05 21:01:29 följande:
    Vilken fin dikt! Tack för den.Vi ska ha två faddrar. Vi har inte frågat dom ännu men jag hoppas att dom säger ja. Det är ett gift par o näravänner till oss. Ni då?
    Vi ska ha fyra faddrar (dock ej tillfrågade än), våra syskon samt en nära vän. Vi tänkte ha teman för varje fadder för att det ska bli lite kul och för att det ska vara lättare att uppfylla fadderskapet. Varje persons intresse blir temat sport, kultur, friluftsliv etc. Tanken är då att de ska ta med vår dotter på en sådan aktivitet någon gång per år eller så ofta som det passar och känns kul. På så sätt kan de skapa och bygga upp en egen relation.
  • fru som vill ha bebis

    Klocka: Det är självklart upp till faddrarna och min dotter vad de vill hitta på. Tanken är att de ska kunna tillbringa tid tillsammans och bygga upp en relation. Vi tänkte att temat skulle underlätta och vara kul men det är givetvis inte skrivet i sten. Faddrarna blir naturligtvis tillfrågade om detta.

Svar på tråden Någon med tips vad man kan skriva i ett personligt fadderbrev?